Cu motanu’ in poala

Sa vedem ce iese de aici… Nu am tinut blog niciodata in mana, recunosc am mai citit cate unu’ pe ici colo, si mi-am zis celebra replica din Top Gear… “How hard can it be???”

Asa ca wordpress ca tat’ omu… si D-zo’ cu mila … Pot scrie tot  ce-mi trece prin cap, nu voi sterge commenturi (nu stiu cum mai exact 😛 ). Poate imi zice cineva cate cuvinte tre sa am ca sa fie un blog (sau post sau cum ii spune) decent.

Este oare destul de bun contrastul, se vede bine pe negru’ acela? Am pus destul verde sa fiu considerat ecologist, ungur si drogat? Buuuun…. Sa va mai spun si de ce m-am apucat chiar azi de “blogarit” hehe… Well din cauza facebook-ului unde ceva aplicatie zodiacala a considerat de bun simt sa imi zica “It is a good day to start something new — you’re drawing people to you in droves.”

P.S.  (Mesc’ celor 2 domnisoare ca m-au facut sa si inteleg ce inseamna … stiu ele care sunt 🙂 )




4 Responses to “Cu motanu’ in poala”

  1. care sunt??
    dar auzi….pune scris alb:))

  2. O foarte mica opservatie, daca mi se permite: scrisul ne-alb pe negru oboseste ochiul, de fapt – ochii. Da, ca e doi.

  3. Mesc’ maestre Yoda

  4. 😛 blogosferizatule!

Leave a Reply

