Help!

Ajutati-ma va rog cu o mica donatie, dar nu am nevoie de banii vostri, ci de sfaturile voastre 😉

Am un buget de 2000 eur cu totu’ inclus.

Am nevoie (nu urgenta) de un vehicul pe 2, 3, 4 sau 5 roti (nu mai multe), care sa ma duca din punctul A in punctul B (punctul B nu ar trebui sa fie morga), nu neaparat gratis, dar pe aproape.

Promit ca iau autostopisti daca vehiculul va avea mai mult de 1 loc, fara taxe de drum, evident, eu insumi avand experienta vasta in acest domeniu al autostopului, pe care il practic din cele mai vechi timpuri pana in zilele noastre.

Mentionez (ca doar’ sunt si sarac si cu pretentii) nu vreau Dacia (nu vreau sa-l plagiez pe groparu’) si nu vreau Batmobil (ala sigur a fost lovit…) dar in rest sunt deschis la orice sugestie, de preferat insotita de un link iar masina sa fie in zona clujului, iar daca cineva imi recomanda o masina pe care o voi achizitiona, acea persoana va beneficia de cateva transporturi gratuite de la supermarketul preferat la domiciliu, no questions asked, la orice ora din zi sau din noapte.

Deh… mesc’ mult…

5 Responses to “Help!”

  1. la cate vrei sa aiba (dotari), eu zic sa iti iei o “ucraina” si sa o dotezi cu un radio si un calorifer…. :))

  2. Nu vrei Dacia 1300? (Groparu parca de-aia are…) sau nu vrei Dacia PUNCT?

    Cred ca la ora asta cu 2 mii ai putea sa te gandesti la:
    – Golf 2 – poate 3
    – Opel Corsa (modelul dinainte de 98 parca?)
    – Matiz ceva mia batranel
    – Nissan Micra (ala dinainde de 03-04: dragute masini, insa cam rarisime)
    – posibil ceva Mercedes Cobra de pe vremea bunicului…

    Man, nu am links da’ noa… sambata dimineata ii piata auto in Floresti – take a ride and check it out!

    Si baga aicea un update sa stim si noi ce mai poti sa iei cu banii aia…

    Numa’ bine!

  3. sry de duplicate – nush ce s-a intamplat – pls sterge ce e in plus – mersi

  4. mesc’ man, de 3 sapt tin sa vizitez florestiu’ sambata, dar lucrez… asa ca nu iese treaba, si am un “delegat” care se uita de masina, pe unde stie el, luni imi spune ce si cum, atat i-am zis….opel sau wv, cu motor de 1.4 max, benzina, si ce plm vrei tu!

Leave a Reply

