Back in business

Prima zi de nush cand in care pot sa respir.

Bine ai venit primavara! E soare afara, e messengerul stabil, nu mai crapa de zor, stau si ma gandesc la firefox versus opera, mintea-mi face conexiuni noi, au innebunit salcamii (lui Emil), am baut prea multa cafea, nush care-i faza cu roblogfest ca e pe buzele tuturor, alaturi de Mile (Better view from above), noah … ma doare capul, mi-e cald (in sfarsit), a reusit sa ma reduca femeia la tacere, si ma “leaga” de ea cu ciorbe de fasole cu ciolan afumat, cu ceapa rosie (de acolo “Pe aripile vantului” frateeee), ma pregatesc de ascultat beethoven, am covor nou (defapt e covoru pe care l-am avut in camera pe la 6-7 ani, si l-am vazut la buna-mea prin ceva cotlon, putin ros de soareci si l-am adus la cluj…)… mai respir

Fraza noua ca sunt obositor. Cum e primavara pe la voi? Pe mine ma doare un pic capu’ si cred ca ziua de azi va fi lunga lunga lunga ….

>:D< la toti!

3 Responses to “Back in business”

  1. baobabi, mah, nu salcami

  2. in manastur e vara :)), dimineata cand plec de acasa din zorilor e primavara :))

  3. ma uit pe geam catre manasturi, dar nu vad ca am o padure in fata… dar daca zici ca-i primavara te cred pe cuvant

Leave a Reply

