Una usurica, asa de vineri :P

Loc de parcare gasit … usor, (huh) urc spre birou (etaj 3) infolecand din mers o banana, cand la etaju’ 2 vad o vecina, (a dreq vecinele astea), matura cu o maturica mica, avand in celalta mana lesa de la ditamai cutulandru ei (ceva caine din rasa comuna, gri, cu bot maaare, atitudine de labrador) plin de energie ca de obicei. Dau bunete la tanti, (aproximativ 65 ani, vesta gri sa mearga cu catalu’ permanent in cap, tigara in coltu gurii) si ma apuc de mangaiat potaia….

Si incepe tanti :

-Sa vedeti ca am fost ieri la plimbare cu el (cainele) aici pe starduta (pietonalele de langa zid), si m-au oprit nenorocitii aia de politisti, ca de ce-mi plimb cainele….

-Da … avea (animalu) botnita?

-Poi nu, era in buzunar la mine, ca nu suporta botnita, sa-si puna ei botnita (vb de politisti), agramatii si incultii dreq’ ca eu i-am educat, ca i-am recunoscut, nesimtiti dom-le, nu ma lasa in pace, cainele meu nu musca… si continua continua continua tanti … Ma uit la ceas, cainele era pe picioru meu, ma viola, si am intrerupt-o pe tanti…

-Ati mentionat ca i-ati educat… sunteti profesoara?

-Da, am fost profesoara de istorie.

PS:  Week-end placut all!

3 Responses to “Una usurica, asa de vineri :P”

  1. Acum imi pica fisa- am ce am cu profesoarele pensionare

  2. e un caine scolit … , mult mai scolit decat agramatii si incultii dreq’ (ca doar ea stie)

  3. Ea le-a fost profesoara, si chiar acord rating-ul “foarte tare” faptului ca i-a facut in fel si chip … (probabil self review al carierei)

Leave a Reply

