Calm

Incordarea de pe sira spinarii a disparut, sunt inconjurat din nou de muzica, pe care o aud dar nu ma oboseste, nu ma mai simt obosit, soarele ma arde pe spate, si incerc sa nu ma apuc sa-mi gatesc, chiar nu am chef, si nici sa ma gandesc la faptul ca mai am 4 tigari in pachet. Adica 3 …

Cine stie, poate ma apuc de curatenie… desi e putin probabil, ziua asta frumoasa cu soare ma duce cu gandul mai degraba la tolanit, la meditat, la savurat clipele petrecute cu mine in momentele mele de pace. Simt incet incet cum evoluez, cum ma fac mai bun, mai rabdator, mai tolerant, de o buna bucata de vreme n-am ajuns in starea asta, in care sa pot sa stau calm, sa nu ma gandesc la intrigi, strategii, bani, si alte mizerii.

De aceea am lasat azi dimineata acasa masina, banii, nervii… si acum ajung la concluzia ca bine am facut, ca nu m-a deranjat ca n-am mancat nimic de dimineata, ca n-am planificat intalniri pe diseara, ca le-am lasat sa curga azi.

Ultima luna a fost un experiment de autocontrol, pentru mine, am trait din plin ce-i drept, am iubit si am umilit, am fost calm si disperat, am fost alb si negru, n-am iertat niciun detaliu, mi-am incercat limitele din mai multe puncte de vedere. (Merita incercat atata timp cat este cale de intoarcere – aviz amatorilor)

Asa … ma apuc de curatat ceapa, si cartofii, de pus ouale la fiert, dar inainte de toate sa-mi iau hainele de casa, sa dau mai tare muzica si sa-mi mai aprind o tigara. Si sa editez o poza, ca de azi inainte pun doar poze d’ale mele pe blog… asa ca reclama…

©2010 Rasta Man

2 Responses to “Calm”

  1. 🙂 un calm contagios si-o foto pe aceeasi linie

Leave a Reply

