Satu Mare

Amintirea orasului Satu Mare (din tranzitarea acestui oras mai degraba) se rezuma la doua lucruri:

1 – “Palatul Telefoanelor” cum ii zic localnicii, o cladire care desi e de beton, e foarte interesanta. Cel putin din punctul meu de vedere, e ceva interesant facut candva in epoca de aur. Poza e facuta din masina, si nu am apucat sa o vad mai bine.

Β© Rasta Man 2010

2 – Fascinat am ramas, si din cauza domnisoarelor… atat de fascinat incat vreau sa ma intorc cat de curand.

Tranzitarea orasului SM s-a facut pentru un scop bine definit, si anume cumparaturi pentru gulas si pentru satisfacerea nevoilor de nicotina si alcool. Am intrat 4 oameni in real, unul din ei fiind si subsemnatu, sa facem cumparaturi serioase, ca deh … e 1 mai. NU stiu cum s-au simtit in real ceilalti 3 (care au fost mai seriosi probabil de s-a cumparat mancare, cert e insa ca eu am ajuns la casa cu un lapte batut (de D-zo si de Napolact), 2 portocale, si un suc la 2 litri… Poate si mahmureala, a avut parte la cumparaturile facute de mine, dar ce m-a scos cu adevarat de pe traiectorie a fost armata de fete frumoase… Nu toate, evident, doar 80% din ele, indeajuns insa sa-mi faca creierul inutilizabil, si daca stau sa ma gandesc la faptu ca in Real erau atatea ma intreb ce o fi intr-o varianta de Janis sau de Insomnia – de Satu Mare. Evident ca am fost incapabil sa fac poze … caci socul a fost prea intens …

Recomandarea mea, inainte sa va casatoriti, faceti-va petrecerea burlacilor la Satu Mare, sau daca sunteti fara femeie, sau deja casatoriti, faceti de o delegatie, dati search pe Facebook dupa oras, NU va cumparati apt la CJ sau altundeva decat dupa ce ati vazut ofertele de la SM… intrebati-va agentul de turism, prietenul google, sau alte surse de informare, ca merita. Sunt femei frumoase peste tot, dar ca la SM mai rar!

Poate stiti ponturi de alte orase care merita vizitate … vreau si eu sa va cunosc experientele de genu πŸ˜›

Maaaan …. SM Rocks!

6 Responses to “Satu Mare”

  1. treci si pe la mangalia …da vara πŸ˜›

  2. si sa inteleg ca nu se muta?

  3. Apoi … poate ca se muta, dar depinde de tine

  4. nu am ajuns niciodata mai departe de sighisoara. chiar, mereu am zis ca tre sa plec intr-o drumetie sa vad si eu orasele tarii mele.

    multumesc frumos pt urarea de la multi ani facuta πŸ™‚

  5. nu de mine Rasta… de voi astai care mai puteti………

  6. Daca ai drum in cluj, pot sa recomand, sa cazez, si sa iti fac turul de zi sau de noapte πŸ™‚

Leave a Reply

