Multumiri

Clasei politice romane.

Foarte bine faceti, tot ce faceti. Sunteti criticati de toata lumea, nimeni nu va intelege problemele, mi-ar place sa va imbratisez pe toti pe rand, si sa va spun cat de mult va iubesc, din toata inima. Voi nu sunteti de vina cu nimic, cred ca si eu as face ca voi, adica e normal sa va asigurati un viitor, voua si familiilor voastre, si va apreciez pentru asta. Ce sa ma plang, si eu lucrez deseori “la negru” si ma bucur din tot sufletu daca iau un ciubuc, daca fac rost de bani usor, daca pot sa calatoresc fara bilet, daca reusesc sa “fentez” sistemul si sa ma amuz copios cu prietenii la o bere, cumparata evident din ciubuc.

Si e foarte simplu sa desconsider saracia celor mai “putin norocosi” si sa ma simt mai bine uitandu-ma la ei … si gandindu-ma ca totusi am cam tot ce-mi trebuie, mai putin un apartament, dar la urma urmei ce ducem cu noi in mormant ? Un cacat.

Si la o adica ne-ati deschis granitele, putem pleca daca ne e greu, (ati fi prosti daca ne-ati da mai multi bani, (adica sa ne incurajati sa plecam ??? – se stie ca cei ce pleaca au ceva bani … )

Nu ne-ati permis sa ne relaxam. Va multumim si pentru asta, (vorbesc la plural, scuze cititorilor, nu am avut intentia sa mai amestec pe cineva… so rephrase la tot textul, va rog sa ma iertati), deci va multumesc si pentru asta, daca era sa ma relaxez si sa nu ma gandesc de unde-mi fac rost de bani de tigari pentru ziua in curs… eram o putoare, si sigur eram cu 20 Kg mai gras (ceea ce imi reducea cosiderabil sansele sa ma imperechez), eram mai incult si mai prost, mai “incet” (nu ma simt neaparat cult si destept).

Multumiri ca nu poluez mediul inconjurator, in cel mai simplu mod cu putinta: nu am bani de benzina… si nu am bani sa “consum” (nu pot fi consumator inrait din lipsa banilor), mi-am perfectionat si sistemul “sunt prea sarac sa-mi iau lucruri ieftine” si asta e ok.

Va multumesc in consecinta dragi lideri ai acestei tari (si va pup in cur cu ocazia asta) ca mi-ati condus viata pe acest drum, sunt fericit, chiar daca doar in aceasta clipa.

Si ca incheiere…

Cred ca nu ati primit destule zambete, si destula apreciere, toata neincrederea care va inconjoara, toate acuzatiile care graviteaza in jurul vostru, va afecteaza, si vreau sa stiti ca meritati mai mult decat atat. In fond si la urma urmei, daca-i zici unui om normal ca-i prost, in cele din urma va ajunge sa creada asta, si sa se comporte ca atare.

>:D<

5 Responses to “Multumiri”

  1. Mentionez ca am scris asta fara sa fiu beat, drogat sau inconstient 🙂

  2. şi eu citit asta la mine, frate ungur, dupe multă mâncare.

  3. mentionez ca dupa ce am citit asta, mi-am facut testu’ daca sunt beat, drogat, sau inconstient si surpriza….

  4. @Rasta….ceva oricum nu e inregula…te-ai resemnat!?

  5. Time to live
    Time to lie
    Time to laugh
    Time to die

    Takes it easy, baby
    Take it as it comes
    Don’t move too fast
    And you want your love to last
    Oh, you’ve been movin’ much too fast

Leave a Reply

