Femeia

….

O fi ea un mister, dar exista si elemente comune care le caracterizeaza, ele deseori nefiind atat de complicate precum vor sa para… sunt anumite gesturi care le fac “antena”, oricat de salbatice sau docile ar fi ele.

Oricat de anti as fi, trebuie sa recunosc ca femeia este innebunita dupa gesturi marunte, cacatisuri gen flori, imbratisari, mesaje de dragoste “ad hoc”, complimente gratuite, lupte sangeroase fara rost, dus de gunoi, facutul patului si nu in ultimul rand o buda curata cu capacul lasat… E un mit urban materialismul (numele post-ului e femeia si nu pitipoanca), adica pe ea o cam doare in cur de ce masina conduci, cati bani ai in cont, cat de lung ti-e parul, sau cat de mult muncesti.

Femeia adevarata este “aspiartor” de cacatisuri marunte… le vezi mai sus, nu are nevoie de “grandoare”, are nevoie de atentie… deci conteaza pentru ea un buchet de lacramioare mai mult decat o masina, (ideal e sa fie masina doh, dar sa vina de acolo, de inauntru, stim cu totii ca “sufletul” e cheia… hehe).

Clar pana aici cred, mai sunt anumite gesturi, mai putin “tandre” care trebuie aplicate femeii cand ii e lumea mai draga … si anume cand crede ca e totul “warm and fuzzy”, adica trebuie sa scoateti “animalul” din voi, sa o prindeti de par, sa o muscati, indiferent daca protesteaza, daca urla, daca plange, e mai pasional la dracu’, si va aprecia gesturile voastre brutale, va fi nevoita sa-si ia esarfa, sa o intrebe prietenele de ce e cu esarfa rosie, ca nu merge cu tinuta, si ea sa raspunda “sfioasa” ca a fost “animalu” de vina, si ca porcu le-a muscat si le-a lasat vanatai, afisand o falsa modestie intre timp …

Asa este, femeile vor sa se simta supuse si inferioare (oricate bull-shituri feministe ar fi in capul lor), oricat de mult s-ar agita sa schimbe subiectul sau sa incerce sa va contrazica.

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee … ma simt mai bine! Mi-am lasat aburu’ in post. Cred ca ma intorc la discutiile “interesante” de la masa, nu de alta dar shad intr-un bar la bere si incep sa se ridice sprancenele ca stau cu laptopu deschis… da sunt un porc misogin… si ungur pe deasupra :))

© 2010 Rasta Man

13 Responses to “Femeia”

  1. vezi de ce imi plac mie ungurii…

  2. maaan .. you feel like a woman :))

  3. Amen! Adevar general valabil graiesti; indiferent ca e “pitzi” sau “femeie”…

  4. dap se pare ca vorbesti in cunostiinta de cauza….si pe buna dreptatea…da! ai cam nimerito in mare parte asa suntem noi:p:p

  5. @ realbadpisy – Eh, binenteles exista si chestiile care nu se spun, trucurile magicianului 😛

  6. a grait femeia din tine? :-))

  7. decefierbeoanainmamaliga Says:

    mhm, da’ te inseli la o chestie micuta. n-am sa-ti spun la care, exista si chestiile care nu se spun, trucurile magici anei 😀

  8. adriana Says:

    adevarat postul tau 🙂

  9. Iubim tot ce spui tu mai sus insa ne place si sa ni se aminteasca ca avem barbati langa noi, de aici vanataile si semnele lasate din prea multa dragoste. E mult de discutat pe tema asta. Poate o voi aborda in una dintre aceste zile . Numai bine!

  10. hm…. inca un post d-asta si imi demolati convingerile cu privire la unguri. (nu-mi sari in cap,mereu exista exceptii) 🙂 mi-a placut mult faza cu esarfa,parca imi trezea amintiri,ceva-ceva

  11. Da, foarte adevarat faza cu trasul de par si muscaturile. Dar mie imi plac numai pentru ca imi dau dreptul sa musc si io. 😀

  12. imi place, imi place.
    sa gandeasca toti ca tine, si toate femeile ar fi fericite 😡 :))

  13. adica esti misogin daca gandesti asa?

    ca mie mi s’a parut chiar ceva ultraliberal, de bun simt ce zici tu acolo

Leave a Reply

