Sevraj is the next drug!

De duminica noapte n-am mai bagat tigara in gura.

Si acum, joi, la work, 😀

Coerenta ioc, alandala, energie si ameteli, stomac intors pe dos, palme transpirate, diaree, genunchi futut, tot tacamu frate, intr-un cuvant … sevraj.

Dimineata era sa rup o prietena in bucatele, atat de tare am strans-o in brate , atat de tare am simtit nevoia sa o imbratisez incat daca nu se suia in masina o calcam, si tot o imbratisam.

Cu jobu … era sa-mi primesc liber fortat 😀 … mnoah am primit in schimb liber pt conversatii de orice fel, si azi pot sa tastez cat ma tin degetele, hehe

Of … ma simt super ciudat, in legatura cu titlu, ma simt drogat non-stop, nu pot sa ma concentrez, imi da mintea pe afara, rasar ganduri, senzatii, palpitatii, idei, oameni, valuri de ameteala, ce sa mai, creieru si-a intors tot arsenalu impotriva mea, nu m-ar mira sa ma cac pe mine, doar asa ca sa se distreze creieru si sa-mi zica … ne pula … daca nu-mi dai nicotina te fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut 😀

Yepp merita sa te apuci de fumat, sa fumezi 10 ani, zilnic, zilnic, zilnic zilnic, zilnic.  Doar sa vezi ce se intampla daca it lasi, ma intreb cat timp dureaza efectul pana me, pana uit gesturile, senzatiile, fumurile, flegmele de dimineata, disperarea de mai am 2 tigari si localizarea automata a urmatorului magazin de unde iti iei urmatorul pachet de Pall Mall rosu scurt (doaaaaaaamne de cate ori am rostit astea 4 cuvinte) ca pe o rugaciune, care ma recompensa cu 10  8 10  care ulterior a devenit 10 7 10 (monoxid, nicotina, gudron ,,,, menage a trois), fuck ce fain e sa fumezi … e ritualul acela sfant, uai … ce nervos rod acum guma.

Deci dimineata, mahmur, ma duc in bucatarie, desfac pressoul, il spal, il umplu de cafea, il pun pe foc, ma duc ma pis, dau drumu la calculator, ma duc ma spal, bag parola la calc, iau cafeaua de pe foc, mi-o torn in cana de tabla, de acolo in ceasca mea verde-albastra, ma duc la calculator, ma asez cu cana, imi aduc aminte ca n-am scrumiera, zbor in bucatarie, imi iau scrumiera, o pun pe unitate, desfac pachetu de tigari, imi caut bricheta, scot o tigara, o miros, o bag in gura si-i dau foc.

Mnoah … asa a fost

Acum imi beau cafeaua, nu am stare sa stau, si ajung la lucru mai devreme. M-am lasat din cauza unui tip, care mi-a luat pen-ultima tigara din pachet. That had to change. And it did 😉

Si imi bag pula, e scump. Imi luam intre 30 – 40 pachete pe luna … fuck that. 300 – 400 ron ? Fuuuuuck .

Variante … nu cred ca voi adopta, sunt cu totu sau nimic, adica pula, nu pot sa fumez 3 – tigari pe zicand io vreau 30 … cum adica??? Nu, si NU si nu si nU…. imi bag pula. Nu mai fumez . Unii se tund daca vor o schimbare, io nu.

Si vreau sa nu mai fumez. Desi vreau sa fumez. Si fumatul e cel mai bun lucru care m-i s-a intamplat. A fost prima ofensa directa in fata parintilor, cartea mea de vizita – pachetu meu de tigari, de cate ori nu m-am oferit sa dau un foc unei domnisoare dragute, sa servesc cu o tigara un boschetar, sa ma bucur de porcaria aia mica de tigara, uai … ce prostan is, si ce lipsa de creativitate, futu-i … adica am o lume in jurul meu si ma leg de cineva cu o bricheta?

Te pup

11 Responses to “Sevraj is the next drug!”

  1. Eu n-am avut suficienta vointa sa ma las. Am fost slaba in 1 iulie. Adevaru ii ca m-au cam prins fumurile de Vogue Aroma verde, Dunhill negru si albastru, si chiar Pall Mall rosu (oh, dar cat de variat:))
    N-am calculat cat cheltui pe tigari (1 pachet la 2-3 zile :D). Sa nu ma otravesc cu alte ganduri. Eventual cu tigari :))
    Chaules!

  2. Bulanes.
    Te ridic.
    Promit.

  3. mai rezisti, puiu?

    acuma ce mai fumam cand iesim sa bem?

  4. putem recurge la bj’s

  5. :)) dai tigarile pe bj-uri, aa? pai da,convenabil pentru tine :))

  6. Foarte bine ai evidentiat “micile bucurii” pe care le ofera tigara … dar in fond nu ne legam de lume printr-o bricheta 🙂 Bravo !

  7. n-o sa ma las in veci. am incercat o singura data numai sa vad cum e. eram mai rau ca tine acuma (visam ca fumez, m-am certat cu toata lumea definitiv de cel putin 3 ori :D, imi tremurau mainile, nu exista cantitate suficienta de orbit). cand termin pachetul, intru in sevraj numai la gandul ca ar putea sa dureze 10 minute pana imi iau altul, chiar daca nu pot fuma decat peste juma’ de ora de exemplu.

  8. Well … eu scanam mental toata transilvania in cautarea unui pachet de pall mall rosu scurt, cam cu 3 tigari inainte de refill, si modificam destinul meu si al populatiei globului, ca toate energiile sa se canalizeze in cei 10 lei, si sa ma conduca la urmatorul punct de achizitie al sfintei treimi (nicotina, monoxid si gudron)

    Hug MILF si mesc de vizita.

  9. What I am going to do now??? I need a panic button :))) sau un premiu daca is suficient de strong incat sa ma las per sempre si per toujours…just smoked my last cig 😦 vogue, vogue aroma, bye bye, my love :)))

  10. @ andra … buahaaaahahahahahahaaaaaaaa —

  11. Ia dici: http://alexandrunegrea.ro/2010/07/14/avantajele-vietii-de-nefumator.html

    Hai, pe bune, sunt prea multe argumente ca sa nu fac ceva in sensul asta 😀

Leave a Reply

