Ce ar fi daca…

Vreau sa stiu tot despre toata lumea.

Da chiar asa, tot ce se poate sti, adica … informatiile pe care le tin secrete, da inclusiv cati bani are la banca, cat s-a cacat in ultima saptamana, orice informatie posibila, si imposibila, despre oricine. Si da! Sa aiba si celalta persoana aceeasi cantitate de informatii despre mine. Idee bolnavicioasa probabil, adica … ce s-ar intampla, daca am intoarce cartile pe fata si brusc n-am mai juca teatru, si n-am mai minti …. buahahahahaha….. scary huh …. sa mergi la fata si sa-i spui ca fa’ te plac … ma placi ?

Da… poate ar fi un pic dur, dar cat timp am economisi in secolul vitezei … si cat de oameni ne-am face din nou, Da! din nou, pentru ca eu cred ca ne-am dezumanizat enorm cu toate calculatoarele noastre, cu retelele sociale, cu messengerul, cu telefonul mobil, etc etc etc… si cred ca trebuie (ar fi cazul ) sa ne dezvoltam si comunicarea intre noi, live, si fara interfata, intr-un mod cu totul inedit … adica sa crestem nivelul de sinceritate al conversatiilor, si sa ne aratam mai mult din propria noastra fiinta (evident, daca o cunoastem), bun, un blog e super, dar degeaba ai pula mare pe blog.

Si daca ii spui mai nou unei tipe, servus, ce faci, te plac…. automat in loc de o chestie sincera, cauta partea ascunsa a ta, oare ce a vrut sa spuna prin servus … hmm ??

Cred ca nu m-am certat de o vreme cu nime’ de aceea caut sa zgandar tot πŸ˜€

Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume. Β ” Mahatma Gandhi”

Β© 2010Β  Rasta Man

15 Responses to “Ce ar fi daca…”

  1. Diferenta intre persoana care apare in ochii celorlalti si persoana care esti de fapt.

    Ceilalti pot cunoaste atata cat le dai tu voie sa cunoasca. Restul e interpretare. Hermeneutica subiectului ;)) Pana la urma e o chestie de incredere. Atata vreme cat te simti confortabil cu ideea ca nu esti vulnerabil in fata persoanelor carora te dezvalui, e ok. Pe langa incredere, mai e empatia vizazi de alteritate, de celalalt. Cat din ceea ce esti, spui, intereseaza persoana cu care te angajezi intr-o conversatie ?

    Ca sa fii sincer cu alte persoane presupune intai sa fii sincer intai cu tine insuti πŸ˜‰ Tu esti ?!?!

  2. Incerc sa fiu.

  3. Cam greu in ziua de azi asa ceva……intr-o lume in care doar aparentele conteaza , nu cred ca sunt foarte multe persoane care ar face chestia asta…..si ca sa o faci, tre’ sa ai sange in instalatie si coloana vertebrala, lucruri exagerat de gasit in ziua de azi la aceeasi persoana πŸ˜‰

  4. truisme, truisme…

  5. Foarte interesante posturile tale. Bine ai venit in blogroll-ul meu !

  6. n-as vrea sa stiu tot despre nimeni. doar franturi

  7. Cica e o vorba: ”sa lucram cu esentele”…adica, tu te duci la don`shoara si ii spui: ”esenta mea imi spune ca te plac…esenta ta ce spune?”…nu ca am simplifica lucrurile considerabil? πŸ™‚

  8. @ jumatatedevis
    Corect ar fi sa nu trebuiasca sa-i spui nimic. πŸ˜€
    Si niciodata sa nu-ti explici gesturile, orice ai face.

  9. Nu corect, idealisim! :)…Si cate femei ai cunoscut tu care nu au nevoie de cuvinte? πŸ™‚

  10. Apoi … trebuie sa fac o inspectie pe la surdo-mute ?

  11. Daca nu vrei sa faci economie la gesturi, da! πŸ™‚ (asta ma duce cu gandul la “mica sirena”, care de dragul barbatului iubit a renuntat la darul vorbirii)
    Chiar, in contractul de casatorie ar trebui stipulata clauza: “te iau de nevasta daca promiti sa taci pentru tot restul vietii”:)

  12. @ jumatatedevis: Barbatul surd, femeia oarba = the best couple πŸ˜€

  13. @Andra: Both deaf and blind…just touching…tha`s the best couple:)

  14. aide bre! aia cu stiutu’ despre ceilalti da, dar numai pt a folosi in favoarea ta πŸ˜€

  15. poate daca am reusi sa ne comportam atat de direct si de brutal am strica cel mai pur aspect al revelarii unei persoane si anume partea inocenta de la inceput in care o descoperi pas cu pas si vezi ca iti place si mai mult. S-ar duce naibii.

    Statul pe mess si vrajeala de pe facebook raman sa fie apreciate doar de cei care atat stiu sa aprecieze. Tehnologia nu a facut decat sa ne ofere confort, de pierdut umanitatea ne ocupam noi singurei.

Leave a Reply

