A doua cafea

Postul acesta este despre a nu face ce trebuie.

Stiu cand fac ce trebuie, si cand o fac lata. Insa ce e relevant e ca deseori cand fac ce trebuie, rezultatele nu apar, toata lumea o ia ca fiind “normal” si gata. S-a dezumflat balonul, no fun, no questions asked, no story to tell, deci … ramane nimic. Ramane impresia generala de “om de treaba”. Cat de mult ma multumeste asta ? Nu ma multumeste, deloc … adica mnoah … iti pastrezi echilibru etc etc … dar e fix pula, nu intereseaza pe nimeni.

E ca si cand pleci de la lucru mai repede, fara sa stie seful, si fara sa afle … e egal cu zero! Adevatrata viata incepe cand se termina cu acest echilibru de-am pula, cand te impiedici, faci gafe, iei amenzi, iti inseli femeia etc … atunci incepi sa iesi din rutina de cacat in care te baltesti zi de zi. Eh … amu daca iesi din rutina zi de zi, devine si asta o rutina nu ? Mnoah, aci ii problema, de aici incolo ce faci …

Ca idee as putea de exemplu sa imi arunc banii la gunoi, (la plastic evident) si sa ma trezesc fara bani, ei… asta da stimul pentru creier huh … Ce ar mai conta ….. <—— loc de completat…

Am febra printre altele, mi-s picioarele sloi, de dimineata n-am facut altceva decat sa fumez, sa beau cafea si sa mananc o conserva de peste, impreuna cu GEL, pe care l-am descoperit recent, si care e un fel de TED,   (I’m pushing an elephant up the stairs – canta REM la radio like … duude wtf ???).

N-am fost la let’s do it, din cauza domnului Trandafir, care a postat pe FB:

“Pana cand nu voi avea dreptul legal de a ii calca in picioare pe cei care arunca gunoaie si refuza sa le ridice dupa ce le atrag atentia nu prea am nici o tragere de inima sa ma implic in proiecte idealiste dar per total inutile precum “Let’s do it Romania”. Eu va urez succes oricum si astept cu nerabdare urmatoarele manifestari din multii ani ce or sa urmeze.”

M-am reapucat de fumat. Am avut vre-o doua seri in care mi-am zis … de maine nu … dar am renuntat la idee. Binecuvantata sa fie Bulgaria 😛

© 2010 Rasta Man

© 2010 Rasta Man

One Response to “A doua cafea”

Leave a Reply

