Fuckin’ circus

Review subiectiv de tot.

Am intrat in acel “club” cu iluzia trecutului, care mi-a tinut companie toata noaptea, si recunosc, a fost o companie placuta, fiind intretinuta de fantomele din “Fire”.

Dar lasand deoparte fantomele si iluziile, realitatea a fost cruda, si incepem cu muzica mixata, de un Dj cat se poate de ………… (completati cu ce vreti voi), care a mixat intr-un mod nemaiminunat, facand o atmosfera pufitelata, de pana si berea era moale si pufoasa, si-ti intra pe gat cu lubrifiantul dubstepian, odata cu sticla, cu masa si cu trei cadane. Beeeeeeeeeeton. Un antreu excelent inainte de hipnoticul concert al celor de la Silent Strike, carora le-as aminti vorba de popor “Tasherea ii di aur”, dar in rest muzica a fost cat se poate de buna, si o recomand cu placere persoanelor carora le este defect simtul cu care percep sunetele.

Excitat fiind de muzica mirobolanta, am sezut pe un scaun din proximitatea intrarii (ca sa-mi ascund erectia, evident), si cu subtilitatea unui rinocer am dat pe gat prima bere, si masa si scrumiera si cele trei cadane, si m-am apucat de … tusit, probabil din cauza unui fir de material sintetic, imitatie turbata de blana de vulpe nebuna, din gulerul exagerat al unui …. domn bine, de aproximativ 35 ani, imbracat in haine alese, croite de celebrul designer vestimentar “NiKe” si completate de cele trei liniute “Adidas”, si m-am rusinat brusc, probabil pentru ca am indraznit sa-i inghit bunatate de fir de material sintetic (mi-a trecut prin cap sa borasc, sa i-o returnez, si sa-mi cer scuze, dar n-am atat bun simt). Acum ca mi-am deschis ochii, (mi-a trecut erectia de la firul de par anterior) am avut onoarea deosebita de a privi fantasticele tinute ale celorlalti participanti la “serata dansanta” abia inceputa, si imi permit sa enumar unele highlight-uri care m-au (spart) fermecat: Ochelari de soare forma caramida (vroiam sa-i pun link, da nici macar google n-are asa ceva), abundenta de “nike, adidas, geci piele de la apahida, si alte brand-uri impresionante”, pantaloni scurti, lungi, trapez, patrat, truinghi, cerc, (plm … e circ pana la urma, dar mai bine le lasau la garderoba de 1 leu ) si altele, (nu am destula putere de procesare, sa inteleg tot ce am vazut).

Si recunosc, am fost singura persoana din intreg localul, care are deviatii sexuale aberante, moralitatea locului fiind impecabila, nefiind nici urma de poponari, cocalari, pitipoance, sau hipsteri(te), si sincer m-am simtit ca ultimul manelist. Si am fost “agentul” demoralizator, dansand singur si nebuneste in mijlocul scenei goale, ca omagiu adus muzicii de soi necunoscut, si probabil cu origini extraterestre.

(Si am avut onoarea sa-i sarut mana Alexandrinei)

© 2009 Rasta Man

5 Responses to “Fuckin’ circus”

  1. Erau … … … … da le zicea ninjalai.

  2. urat loc e ala ma zoli, o data am fost si m-am vindecat.

  3. ha? cine te-a dus acolo?

  4. Am mers de bunavoie.

Leave a Reply

