life —-50%—- death

Somnolenta continua, lipsa de chef, si senzatia de mahmureala, greata ca un felinar care palpaie, sfori de care incerc sa ma agat sa ma ridic de pe fotoliu, si care-mi raman in mana, imprastiind prin aer in timp ce cad, particule mici de praf si scame, amintiri care n-au nici inceput, nici sfarsit. M-as scufunda sub asternuturile calde, dar somnul stiu ca nu ma mai viziteaza pana diseara, m-as apuca de curatenie, dar n-am niciun chef sa trezesc la viata putea de aspirare a catelului cu sac textil, asa ca incerc sa ma conving sa ma curat pe mine mai repede, cu cafea si cu tigari, in speranta ca-mi vine cheful de facut dus.

Dar nu se opresc aici dragalaseniile din viata mea, nu nu… parasind camera imi vin in minte colegii de apartament, care imi starnesc compasiune si ura in acelasi timp, mai e masina care merge, dar refuza sa imi dea caldura, locul de munca …. eh … e ok si toate cele, dar e part-time, banii care sunt, dar la limita, si relatie …. eh’ relaaaaatie, care este si nu este.

Morala, e urmatoarea: imi torn cafeaua de dimineata in cana, si imi dau seama ca nu mai am zahar. Si imi zic “perfect”!  Live and let die!

 

5 Responses to “life —-50%—- death”

  1. ti-aduc? zahar?

  2. Nu. Sunt capabil sa renunt. Si nimic nu-i mai frumos.

  3. Stiu eu ceva mai frumos:

    🙂

  4. ce inceput pesimist:(

  5. Ce inceput pesimist, amanta ta?

Leave a Reply

