Sageti

Dormea.

Muzica radioului se juca cu respiratia ei, ca o sesiune de improvizatie a unei trupe jazz, si-mi doream ca momentul acela sublim in care mi-am dat seama de asta, sa nu se termine niciodata, eram intins pe fotoliu, cu picioarele intinse pe masa, incalzindu-se pe mousepad, bezna adanca in camera, monitorul oprit, si draperiile trase cand…

Parfumul ei, prins de serpii de aer din camera, ajunsese sa-mi excite senzorii olfactivi, si sa-mi intre in creier prin intermediul acestora, tulburand ca o briza usoara praful asezat pe amintiri aruncate aiurea in cutia pe care scria cu marker verde “Parfumuri”, cutie pe jumatate distusa, roasa de ignoranta…

S-a miscat, oare … nu, n-am facut eu zgomot, muzica e in surdina, sa o dau mai incet…. nu, hai sa vad daca s-a trezit, si-mi intorc capul si imi deschid ochii… dar abia reuseam sa-i deslusesc fata alba, nu se misca, nu nuu, nu s-a trezit, si-mi inchid ochii, si-mi imaginez…. cat de naiv sa-mi imaginez asa ceva?, la ce te astepti? de ce te astepti la ceva anume? de ce-ti faci planuri? ce prost si ipocrit esti!

Si am continuat sa-mi planuiesc iesirea. Si planurile nu au iesit. Si a fost minunat.

6 Responses to “Sageti”

  1. facciamo progressi…

  2. Irelevant 🙂

  3. decefierbeoanainmamaliga Says:

    ultimu’ rand era, din reflex sau defect, sa incep sa-l analizez estetic :)) nu in ultimul rand, imi place ultimul rand si am sa-l imbratisez o vreme.

  4. @ za creatrix – ??? poti sa te exprimi liber 😀
    @ oana – >:D:D<

  5. Andreea, nu trebuia sa fie o virgula in loc de punctele de suspensie?

Leave a Reply

