Punct mort

Am ajuns intr-un final in centrul tornadei. Totul se invarte ametitor in jurul meu, si nu mai reusesc sa disting clar nimic, decat un alb perfect, ca un zid rotund, miscator, singurele momente in care deslusesc cate ceva sunt momentele in care clipesc, si atunci pentru o fractiune de secunda vad chipuri, copaci, pasari, si forme diverse, pe care nu reusesc sa le deslusesc deoarece dispar la fel de repede precum au aparut. Incerc sa ma misc, sa ies cumva, si-mi intind o mana catre peretele alb, insa e frig acolo si ceva m-a plesnit peste unghie trimitandu-ma inapoi cu gandul la liniarul invatatoarei din scoala primara.

Nu! Imi rasuna in cap, nu-ti baga mana ca ti-o pierzi, aici te arunci, te arunci cu totul, sa te amesteci cu peretele, sa te invarti, sa devii alb! – si singurul meu gand incepu sa rezoneze cu uruitul infernal produs de acel malaxor alb, din care am iesit, si in care va trebui sa intru din nou.

Aici nu e nici cald, nici rece, nici zi, dar nici noapte, nici fericire dar nici tristete, nici trecut dar nici viitor. Aici sunt doar eu, si eu sunt doar pentu mine. Poate ploaia ma va convinge, daca se ratacesc stropii in vartejul meu.

© 2011 Rasta Man

One Response to “Punct mort”

  1. […] Rocsee este colega noastra mai retrasa, care dupa ce termina liceul vrea sa dea la medicina. Rasta Man este non-comformistul clasei, mereu cu idei alternative, ciudat si totusi […]

Leave a Reply

