Fragment de vineri noapte

V-ati intrebat, ce se intampla cand aveti sentimentul ca cineva vrea sa spuna ceva?

Adica concret, nu ma refer la ce urmeaza sa spuna persoana respectiva, ci clipa aceea in care iti intorci ochii, si capul si atentia inspre ceea ce urmeaza sa zica sau sa exprime persoana respectiva, fractiunea aceea de secunda in care nici nu a apucat sa deschida gura, si sa scoata un sunet, dar deja toata atentia iti e focalizata inspre muschii fetei, buze, gat, (decolteu daca e cazu), si apoi intregul chip, si abia dupa o aparenta eternitate ajunge sa rosteasca ceva? Aseara tocmai am prins acel moment, si nu m-a mai interesat ce a vrut sa zica persoana respectiva, am ramas fascinat de faptul ca exista atatea detalii marunte cu care se poate ocupa un creier intr-un timp atat de scurt, dupa care mi-am indreptat atentia spre pielea neagra a cizmelor ei, si felul in care degetele acelea subtiri, faceau sa se muleze blanita cu care erau captusite cizmele, de piciorul pe care il ascundea.

Si am mai luat o gura de bere si am mai ascultat un vis.

One Response to “Fragment de vineri noapte”

Leave a Reply

