Cutit vs pisi, tu!

Stateam in bucatarie la coada la chiuveta, asteptand blonda sa-si gate de mazgalit cu detergent de vase cratitele de zi cu zi… si aud un AAAAAUUUU… ๐Ÿ˜€

…. savurez pana ma plictisesc, si o intreb:

-Ce ai patit tu? in timp ce se freca pe antebratu drept si-si ridica plovaru,

-M-am intepat in cutit! si-mi arata cu cotu ( !? ) cutitul care statea perfid la uscat, in compartimentul de uscat tacamuri al suportului de uscat vase, care e pe partea drapta a chiuvetei. Si cutitul intr-adevar era cu maneru in jos, si cu varful indreptat inspre blonda stralucind de bucurie, fiind pregatit de un nou atac.

-Poi te-a atacat cutitul ? … o intreb zambind printre dinti, si n-o las sa-mi raspunda, ii spun in continuare sa-l puna cu varful in jos, dar nu sunt luat in seama si masinaria blonda continua spalatul de vase.

-Poate data viitoare va avea mai mult noroc … ii mai spun si-i fac cu ochiul cutitului. Ea rade si zice un da plictisit.

D’aia ne ducem dracului. Din cauza ignorantei. Asa ca va rog sa-mi ziceti cum ii zice la otrava aia care e atat de puternica incat o picatura pe varf de cutit te scapa de prostie?

11 Responses to “Cutit vs pisi, tu!”

  1. poate ca blonda merge pe principiul “ignoracne is bliss” :)) sigur!

  2. *ignorance..sorry:D

  3. Sper ca natura nu ma va dezamagi :))

  4. schneider Says:

    ce avetzi ma cu pisi?

  5. Ce vin’avea saraca fata / de-avea cutitul pe ea pata ?

  6. Nu cred ca e ignoranta.. mai mult un orgoliu din ala.. cine is eu .. si cine esti tu sa-mi zici sa-l mut.. a doua oara ilustra mea persoana cu par de aur nu va mai atinge cu al sau divin cot penibilul cutit ^^

  7. Cred sincer ca nu i-a trecut prin parul de aur cuvantul “ilustra” ๐Ÿ˜›

  8. @ Schneider – Nimic cu cuvantul, doar cu semnificatia cuvantului, in contextul dat.

  9. Eu sunt aproximativ obsedata de aranjarea cutitelor, cat stau la uscat, cu varful in jos! (asta si pentru ca am o imaginatie bogata… in sensul rau al cuvantului)

  10. probabil cianura: ucide in cateva minute ๐Ÿ˜€ numa sa nu se intepe altcineva in cutit ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

