Despre femei

@ Ciulea, azi dimineata la sase si un pic, o tanti scutura un pres dintr-un balcon, si nu se trezisera nici macar cainii sa latre la ea, si pe drum am vazut pe linia de tramvai scantei, din senin, intre doua sine….

Revenind la subiectu din titlu, am purtat o discutie despre nevoia femeii de a-si exprima sentimentele, fata de barbat, si de inabilitatea barbatului de a o asculta, fara sa ii dea solutii, si ca sa ne intelegem ca intre barbati a trebuit sa folosesc un exemplu:

-Man, cand aia iti zice ca s-a gandit la tine in toiul noptii si ca ti-a simtit lipsa, nu inseamna ca vroia sa mergi la ea, si sa faci pe eroul, stii e senzatia aia pe care o ai cand tre sa te caci, simti ca nu mai poti, si ca e acolo cacatul in “the sweet spot” gata sa iasa, ei, in cazu asta nu mergi la buda automat, ci tii in tine, ca trece. Exact asa nu lasi sa-ti iasa o solutie salvatoare din gura cand ea isi exprima ofurile, ci poate doar cate o besina de genu “te inteleg”, sau un simplu fas, gen “aha”, poate o besina cu stropi, sub forma de imbratisare, dupa care se schimba subiectu, si asta automat.

(Petroave ce ai facut din mine… pula mea, uite cum vorbesc)

7 Responses to “Despre femei”

  1. da, sunt un formator de opinie in plm!

  2. fiercedenial Says:

    eh.. sa asculti fara sa dai solutii.. cheia succesului :))

  3. fiercedenial Says:

    daca te duci tu esti de vina .. daca nu te duci tot tu ?

  4. Intotdeauna tu esti de vina. Nu uita

  5. fumul negru Says:

    Ma Rasta Man…m-am uitat cu mare atentie pe blogul tau si l-am citit aproape in totalitate si raman surprins de gura ta(de circumvolutiunile tale din cutia craniana)si ma minunez cat de spectaculoase pot fi toate subiectele.
    Simple,fara cuvinte greu digerabile,putin taioase,schizofrenice pe alocuri si unde mai pui la socoteala talentul pe care il ai…un adevarat prozator,nuvelist,romancier si cum mama naibii mai vrei sa-i spui:p
    Iti vand un pont,citeste putin din Cioran,Charles Baudelaire,Bacovia,E.A.POE si alti mistici nu de alta dar sa ai o sursa de inspiratie mai normala.
    P.s
    80% din ce am scris este cu mari GHILIMELE.

  6. Nici eu nu l-am citit in totalitate, dar … plm io te-am pus sa-l citesti pe tot? Daca nu-mi place de cineva, sau de felu in care scrie, dupa doua trei posturi inchid pagina si-mi ocup timpul cu alte ghilimele 😀

  7. […] necesităţi şi suficienţe [inspirat aproape deloc din fapte reale, dar masiv din învăţăturile lui […]

Leave a Reply

