Disclaimer

Sunt ceea ce sunt, si nimic mai mult. Asa si cu blogul.

Si ca sa fiu mai clar, niciodata n-am avut pretentia sa “dau lovitura” cu cele scrise de mine aici, n-am idee ce e literatura, filozofia, psihologia sau arta. Nu ma consider un om citit, sau educat, si sunt perfect constient ca blogul meu reflecta clar si concis aceste lipsuri, de care sincer ma doare in cur, sau nici acolo. Si nici macar pamfletar nu sunt. Si inca am dubii asupra originii mele “pamantene”, dar asta este alta tema.

In momentul de fata sunt un tehnician, care stie sa lege doua fire si doua cuvinte astfel incat sa functioneze, sa treaca curentul (cuvantul), poate cu mici pierderi, sacadat, dar … sa treaca. N-am avut nicio tangenta (in afara de anumite prietene) cu literele. Deci puteti sa ma incadrati la ce capitol/subcapitol vreti, si mi-e tot una, puteti sa scrieti ce commenturi vreti, nu o sa va trackuiesc pe fb, sa va prind in crasma si sa va iau la pula, sau la pumni, nu-mi sta in fire, poate va iau la o bere si la o mica lectie de viata, asta daca nu mi-e lene.

Scriu aici ce-mi vine, e un blog subiectiv, si asa va si ramane. E posibil totusi sa contina urme de alune, in cantitati foarte mici.

Mno, dragelor si dragilor, va urez lectura placuta daca tot v-ati oprit pe aici, dar cu conditia sa va puneti mintea pe pauza, si sper sa va placa/displaca ce va urma, si in caz ca va lasa “rece” ce cititi, solutia e simpla:

Mars in alta parte!

6 Responses to “Disclaimer”

  1. edellweiss Says:

    Cine te-a suparat domle` asa?:(

  2. Ei, am aflat ca exista oameni pretentiosi, care au asteptari de la mine. Nu m-au suparat, ci sincer m-au surprins ca s-au ratacit pe site-ul meu cu minunatul lor bagaj de cunostinte, si n-au avut curaj sa creada ce citesc probabil. Si m-am gandit sa-i calmez 😀

  3. :-s ioi..

  4. fumul negru Says:

    Man,nimeni nu are asteptari dar trebuie sa recunosti ca de cele mai multe ori ai subiecte infecte …nu trebuie sa calmezi pe nimeni ,ai postari debitate de mintea ta si nu te intereseaza cine e deacord cu tine ori cine te critica…ai facut blogul asta publc,daca nu te interesa parerea altora sunt convins ca iti tineai pt.tine toate ideile scrise undeva in calculatorul tau.
    Asa ca nu incerca sa te autovictimizezi si sa o faci pe inteleptul in acelasi timp ca nu tine.:p

  5. @ fum… Trebuia sa te abtii dupa “nimeni nu are asteptari”, dar prin absurd sa zicem ca esti cineva, si din pura plictiseala iti raspund:

    1 – N-ai de unde sa stii pe cine calmez.
    2 – Nu-ti pune mintea cu prostii care-si fac blogu public
    3 – Daca nu ma interesa parerea altora, nu lasam commenturile deschise.
    4 – Chiar crezi ca ma autovictimizez? Amu pe bune ?
    5 – Sa o fac pe inteleptul sau sa fac pe inteleptul, nush care e varianta corecta dpdv gramatical …. da, poate ma lamuresti ca io’s ungur, macar am o scuza.

  6. gata, gata:)
    arata-mi cine si pana maine isi va dori sa isi tina parerile acasa. ;;)
    eu abia astept

Leave a Reply

