Berea de dimineata

Cafeaua de dimineata s-a suparat, am inselat-o cu berea dimineata asta. E perfecta o bere sa-ti incepi duminica intr-o stare mai deschisa decat de obicei, devin mai nepasator la fumul din camera, sau la disconfortul pe care-l simt dupa trei zile de mancat fasole. Si cu viata in general imi e mult mai usor sa ma impac, daca pierd unele detalii, care de obicei sunt aduse in prim plan de catre ceasca de cafea. M-am saturat de iarna, zapada si frig, si cred ca orice tentativa de amortire a creierului e binevenita in perioada asta, tigarile-mi cad mai bine ca oricand, si somnolenta, asemenea namolului de la Techirghiol, pute, e neagra, si arata dizgratios, dar cu efect terapeutic desavarsit.

4 Responses to “Berea de dimineata”

  1. vai, asta a fost cumva un fel de declaratie virtuala??
    :X
    eu nu te insel. esti the only rasta man in my life

  2. si ungur, pa diasupra!!!

  3. aa, gata cu sentimentalismele

Leave a Reply

