Pernițe.

Vorbeam cu o prietenă, despre confort, și la un moment dat discuția a ajuns într-o zonă călduță. Descoperisem avantajele unei perne puse sub picioare întinse pe birou, și începusem să-mi caut mental locuri unde ar fi binevenite niște pernițe noi, mici pufoase, și calde. Și mi-a venit ideea să fac rost de pernițe mici si pufose pufoase pufoase, să le așez frumos pe bancheta din spate a mașinii.

Clar … următoarea întrebare din partea ei a fost dacă folosesc des bancheta din spate a mașinii, pertinentă întrebarea, stau, mă gandesc o secundă, și-i zic ”Nu.” Și încep un adevărat proces de introspecție, să descopăr de unde vine nevoia mea, de a pune pernițe pufoase pufoase pufoase, pe bancheta din spate a mașinii, și ajung la o concluzie: Pentru confort, și nu pentru confortul pasagerilor, nici pentru atragerea potențialelor partenere care să fie mișcate de sensibilitatea mea, ci pentru confortul meu mental. Da frați și surori, mașina… ca pentru orice bărbat, e un refugiu mental foarte des folosit, si dacă mă gândesc la mașină, vreau să mă așez mental pe bancheta din spate, pe multe multe multe pernițe pufoase, și să fumez.

Și dacă există locuri/lucruri/persoane la care nu vă gânditi destul de confortabil, băgați pernițe.

Multe pernițe vă doresc.

3 Responses to “Pernițe.”

  1. masina daaaaaa
    drumul
    muzica
    tu si drumul
    meditezi conduci fumezi
    relaxare
    super !

    PS da-le in pula mea de pernitze

  2. No go, inca mi-e demontata scrumiera, s-a ars beculetul care o ilumina…si imi zac toate bucatelele din bord pe bancheta din spate 😀

  3. acolo ingramadite cu pernitele?
    fericitele

Leave a Reply

