Viață?

Chirie, gaz, curent, mobil, băutră, țigări, schimb de ulei, filtre, cafea, asigurări, taxe și înca un loc de muncă, e ceea ce-mi doresc cu adevărat în momentul acesta. Dulce rutină, menită să mă transforme in nimeni. Simt că-mi pierd viața în momentele în care îmi propun să mă ridic, în momentele în care produc orice. În ultima vreme, am avut ocazia să mă opresc din tras, și să mă uit în jurul meu, să ma detașez de propriile-mi rutine, să mă las purtat de val, și încerc în continuare să imi pun la colț dorințele și impulsurile. Și e o senzatie cu totul nouă, încep să simt un curent de aer proaspăt, de la un geam mic, intr-o cameră îmbâcsită de fericirea contemporană. Sper să îmi aduc aminte cum e să trăiesc făra centură de siguranță.

3 Responses to “Viață?”

  1. adanca rau, poate prea adanca pentru vremurile astea 😉

  2. tinteste spre soare…. ca cine stie pe ce planeta ajungi

  3. fiercedenial Says:

    U’ll be just fine 🙂

Leave a Reply

