Scuze oficiale.

Datorită unor probleme medicale, țin să vă anunț că anul acesta mult așteptata seară de sex-în-grup nu va mai avea loc. M-am răcit ca un câine și ar fi imoral din partea mea să vă dau viruși în loc de ”dragoste”, dar am găsit o melodioară numai bună, care să limiteze cantitatea de hormoni sexuali până la Dragobete, (când există șansa să ne împreunăm armonios în număr cât mai mare), și dacă nici așa nu ne iese poate ne-o punem de Fărșang (obiceiul îngropării iernii, început de nemți, preluat de unguri, un fel de bal mascat), că am putea să ne jucam de-a role-playing-ul.

Vă mulțumesc pentru întelegere, și vă doresc audiție plăcută.

6 Responses to “Scuze oficiale.”

  1. un mare domn ai fost din totdeauna ce plm!
    :-))

  2. haaaaii maaaaa…..
    si io care vroiam sa …..aiaiaiaiai….
    mno, sa te faci bine, simpa:X

  3. Va inteleg durerea dragii mei 🙂

  4. ioi deci si tu ai mucozitati aferente? macar nu sunt singura racita :)) insanatosire grabnica..

  5. mersi, si tie iti doresc insanatosire grabnica

  6. vezi.. in loc de cupidon [yea right..], paleste viroza-n oameni :))

Leave a Reply

