Urări venite luni. Dimineața.

Poate funcționeaza pe termen lung, dar îmi aduc aminte de roboții cu replica faimoasă din Robotzi în care ”mie nu-mi e ciudă că-s eu supărat, ci mi-e ciudă că-s alții fericiți”!

3 Responses to “Urări venite luni. Dimineața.”

  1. Optimismul asta mi se pare de o naivitate crunta. Mare dreptate avea cine a scris ca pesimistii sunt optimisti bine informati. Replica din RObotyi pe care ai atribuit+o se potriveste ca manusa.

  2. 😦
    Nu cred ca se transforma in 🙂 nici daca ma intorci cu capu in jos 😛

  3. Nu. Cu capul în jos doar îţi vine sângele la cap şi ti se face rău.

    Who the fuck is that retard anyway?

Leave a Reply

