Nemulțumitul.

Nemulțumitul, un om la care i-a ajuns cuțitul la os. Și încearcă să scoată oamenii în stradă, probabil, de moment ce și-a făcut un blog să-și expună amarul (sper să nu și-l verse).

Ok, perfect. Însă eu, personal, acord șanse de reușită proiectului său foarte apropiate de zero. Adică nu o să-i iasă nimic. Acolo, poate un mic foc de paie, vede omu că nu merge, se plictisește, și o lasă baltă. E de apreciat însă ca și-a pus adresa de mess „emanuel_i_dragos@yahoo.com”.

Hai că vă zic și de ce cred că „nemulțumirea” lui Dragoș va rămâne o simplă nemuțumire: omul nostru are o idee, însă nu are un plan,/ are el voință, dar n-are niciun ban! Deci, cum plm să schimbi ceva în țărișoara noastră când n-ai găleți? Și nu zece găleți, ci milioane de găleți, amu nu zic de „șpaga” dată la alegeri de oarecare politician/partid sau pulă de mason. Găleata o văd ca pe o idee. O soluție. Ne trebuie milioane de soluții, milioane de idei, cu care să atingi milioane de români. Și unguri. Și rromi. (Dacă avem ce fura de la noi, nu mai plecăm din țară nu?).

Bun. Domnul Dragoș a avut o idee, și anume să ieșim în stradă. Băi Dadi, să-ți zică ție io ceva: îi frig mo, și să mor io de mai am benzină, da tăt cu mașina merg la lucru azi, n-am putea ieși și noi mai pe la căldurică? Adică serios, amu… ai și tu milă, vrei să răcesc, n-am bani de medicamente, și sistemu sanitar din țară e de căcat, nu? Hai că mai pove da?

Amu, părerea mea umliă e că jumate din posibii nemulțumiți, n-ar ieșii din casă din cauza vremii, iar ailaltă jumate ar lucra.

Plm, mi-e scârbă să mă mai gândesc la asta acu, tre să merg să-mi dezăpezesc mașina, și să ma târăsc la lucru. Baftă.

20 Responses to “Nemulțumitul.”

  1. Si ce crezi tu, ca e mai bine sa ignoram tot ce se intampla in jurul nostru si sa mergem mai departe pt ca intr-o buna zi oricum murim si scapam? sau cum?

  2. PS. Din pacate omul a pierdut multe puncte la exprimarea in scris. Foarte trist, avand in vedere cata scoala spune ca a facut.

  3. @ashley: dă cie ecsprimare vorbești u akolo donșoară ? io kred k te înșeli.. omu pare supertare… nu ie de loc trist care-V-A-să-zică 😀

  4. Radem si glumim, poate revolutionam hazu de necaz, suntem insa si campioni la sfaturi, ne asemanam cu D-zeu la un moment dat, suntem perfecti, dar cumva n-avem talent la capitolu bani :))

  5. Acum depinde ce alte talente avem ca poate compenseaza 😀

  6. parerea mea e ca orice poate sa judece si sa-si dea cu parerea, dar concret tu nu faci altceva decat sa ma ataci in mod direct, si sa-mi spui ca nu am sanse de reusita, deci in concluzie fie esti bagat in sistem, fie esti un tembel, eu m-am legat de un sistem, tu te-ai legat de persoana mea, tu castigi ceva daca ma discreditezi?
    sau ai impresia ca daca spui ca nu o sa reusesc altii iti vor lua exemplu si lucrurile nu se vor schimba?
    in concluzie iti cer sa te explici clar, ce vrei sa obtii, sau de ce imi faci un atac la personal?
    e clar, esti antiprotest, si antiprogres, daca nu e asa te rog dovedeste-o.

  7. a, pentru ce-i care-mi spun ca am pierdut multe la partea scrisa, eu nu vreau sa ating sufletul unei profe de gramatica, si nici nu mi se pare realist sa discutam despre asemenea probleme, doar ca e faza, daca n-ai ce sa zici sau de ce sa te legi, tre sa fi ingenios, si sa zici ceva!
    crede-ti ca daca as scrie corect, sau cu o multime de metafore situatia s-ar schimba?

  8. Exact. Atac la persoana dintr-un punct de vedere. Al tau mai Dragos. Din punctul meu de vedere tocmai acum ti-ai picat examenu. Rob Roy era mai subtil decat tine 😉

  9. @suntnemultumit: ba da, tocmai persoanelor cu studii superioare încerci să te adresezi tu prin acel text. din păcate nu prea ești suficient de convingător pentru ei tocmai din acest punct de vedere, și anume: necunoașterea limbii române. îmi pare rău dar nu există nicio scuză pentru tine. suficient pentru moment că altfel aș deveni offtopic.

  10. edellweiss Says:

    @suntnemultumit nu inteleg ce te-ai suparat asa, oricum tu nu faci altceva decat sa te plangi, sa ne povestesti despre fapte de care toata lumea e mai mult sau mai putin constienta. Nu propui nici o solutie, nu oferi nici o alternativa. Ce faci tu practic in privinta asta de iti permiti sa ne acuzi pe noi de ‘antiprogres’? Cat despre exprimarea in scris, poate nu incerci sa impresionezi o profa de gramatica, dar daca as fi in locul tau m-as duce inapoi la scoala. Cel mai important factor in aceasta schimbare la care tu visezi mi se pare ca e cultura.

  11. Mai are rost sa zic de galeata?

  12. edellweiss Says:

    Mai lasa domnule galeata aia! =)))

  13. Bine mai, intelege-ti voi exact ce vreti, o sa fiu foarte multumit daca veti avea curajul sa si luptati prin orice metoda. Probabil ati auzit cu toti de protestul de tip gandi, si v-ati putea consuma energia protestand in felul acela daca nu sunteti multumiti, nu trebuie sa-mi urmati exemplul, si sa va doriti ceea ce-mi doresc si eu, dar cu siguranta si voi sunteti nemultumiti daca ati acordat atata atentie la ce am scris:)
    Eu am sa ma straduiesc sa atrag atentia, si cu siguranta ca va venii si ziua in care vom realiza ceva.

  14. Pe saracul ala il cheama Gandhi 😀 si da, suntem de acord cu ideile tale (cred ca pot sa spun ca suntem… general valabil nu doar noi cei de pe blog) doar ca nu prea se intelege unde anume vrei sa ajungi cu ele… daca doar pe net…

  15. PS(suntnemultumit ): A`propos de oameni cu care n-ai ce discuta, am observat ca ne-ai cenzurat pe blogul tau, fix la postul: ‘Exprimarea libera’. Foarte bun exemplu de comunism dus in penibil.
    FYI: sa fi agramat nu are nimic in comun cu exprimarea libera =))

  16. Vrea sa ajut la schimbarea unei mentalitati ( in mare parte de tip feudal, daca lumea accepta tot).
    Care este sfatul tau?

  17. PS2 (suntnemultumit)
    Daca nici macar ‘nu intentionezi’ sa inveti sa scrii corect, nu te adresezi persoanelor care trebuie. In special prin faptul ca faci referire la cei care au niste studii, de care or fi ele… Pai daca si cv-ul, la fel ti-l scrii, e normal, dragule, sa nu te angajeze nimeni, ba chiar unii recruteri s-ar putea sa se pravaleasca de ras dupa ce-l citesc.

    Na! ca de aici nu-l mai poti sterge.

  18. Esti genul de om care sterge comentariile altora pentru ca nu este capabil sa dea un raspuns pe masura. Baiatule, singurul meu sfat este sa incerci sa vezi unde ti-e locul, sa nu mai generalizezi (sa bagi alti cetateni respectabili ca noi aici de fatza in aceeasi oala cu tine).

  19. fumul negru Says:

    Buna treaba…un copil nevrotic se plange ca sistemul este de cacat si vrea sa-l schimbe si de altfel laudabil spiritul de revolutionar,pacifist,deschis spre nou…sunt intrutotul convins ca baiatul respectiv a facut cateva greseli gramaticale inofensive si din necunoastere a ajuns sa fie tinta voastra(a celor care il criticati)
    Ma “fratilor” ,in fond acest om are dreptate,toti se plang ca nimic nu merge bine dar ne place sa ne victimizam si culmea ca ne alegem o turma de incapabili care sa ne conduca.Va intreb eu pe voi… cati ati fi dispusi sa iesiti afara si sa va strigati nemultumirile in strada?(sa luam exemplul Egiptului)
    Am sa va spun eu…maxim 10% din toata populatia Romaniei pt.ca noi suntem comozi si preferam sa ne plangem dar sa nu facem nimic.

  20. @ Fum… Nemultumitu a iesit in strada sau si-a tras blog?

Leave a Reply

