Nea Jobs.

M-am uitat ca tot omu la lansarea Ipad 2, și l-am văzut pe Steve Jobs în acțiune prezentându-și noua jucărie. De data asta însă n-am putut să nu remarc asemănările între jucăria lui Jobs și propria lui persoană: Ipad2 e mai subțire – Jobs e mai subțire; Ipad2 e mai ușor – Jobs e mai ușor;  Ipad 2 e mai delicat la atingere – Jobs e mai delicat la atingere șamd. Foarte interesant nea Jobs (însă e și grav bolnav și cu ocazia asta îi doresc însănătoșire grabnică) cred că toată lumea cunoaște celebrul său discurs de la Standford, prin care omul ne divulgă filozofia lui de viață de tech-head-vagabond pe care o încheie cu „Stay Hungry. Stay Foolish.”

Ce mai putem învăța din celebrul său discurs, e un pic de luptă cu cancerul (dar … putem să ne închipuim cancerul de care vorbește nea Jobs, ca fiind realitatea curentă din Românica), un pic de lifestyle cu mai puțină ipocrizie, un „hai mă lași cu părerea ta că știu io ce vreau, și mă doare în nas dacă tu cârcotești” întotdeauna bine venit, și demn de urmat după părerea mea. Dar mai bine citiți / vedeți discursul, merită!

Ce m-a impresionat pe mine, e că deși omul nostru e în concediu medical (și cred că e pe bune…) și-a smuls timp să-și prezinte noul produs, (că-i strategie de marketing care a adus o oareșice creștere a valorii cotațiilor Apple prin ceva burse bla bla bla, sincer nu mă interesează), se vede și se aude că-i bolnav și amărât și vai de capu lui, dar  e acolo și e pasionat în continuare,  și chiar face ceea ce-i place, îmbrăcat în aceeași pereche de blugi, și aceeași helancă pe gât… priceless. Mi-ar place să am 10% din pasiunea lui.

4 Responses to “Nea Jobs.”

  1. La prima internare, omul scria din spital nu ”I miss the fans”, ci ”I miss Apple, I miss my company”.

  2. Era vorba aia, Fa ce zice popa, nu ce face. Ce sa zic, omu normal cand il doare zice Au! – Jobs zice i’ (a se citi ai)

  3. Daca si cand ti se scoate o parte din pancreas sau faci transplant de ficat, tot la compania ta te gandesti, atunci clar ti-ai gasit de ani buni perechea.

    Nu-s fan al Apple sau al produselor lor, dar Jobs s-a nascut pentru marketing si ce-i mai important, s-a nascut in i-familia potrivita.

  4. miShell Says:

    10q 4 this 😀

Leave a Reply

