Teleportoare, teleportoare

De la începuturile dematerializării, pâna azi, s-a acceptat ideea că teleportorul nu este perfect, distorsionează realitatea, face din ea o imensă anomalie, și o modifică atât de bine încât e greu să sesizezi (de multe ori imposibil), poate doar atunci când, ești confruntat pe viu, cu senzația de „parcă nu-i bine, da cui îi pasă?”

Teleportorul nu a fost descoperit propriu zis, ci doar urmele acestuia au ajutat la crearea unui model, dar modelul ne redă doar detalii care încă n-au putut fi puse cap la cap, un puzzle a cărei piesă de colț e definită ca piesa „să-mi bag pula”. Și zice așa:

Cafe NOAR. Da nicidecum noir sau noire, loc potrivit, decent, cu mici hipopotami, la teveu, muzică psihedelică (lambada remix), o singură budă, candelabru cu bule de plastic transparente, o glorie a kitschului sub forma de mizerii murale, și oameni diformi, dizgrațioși, si distruși psihic, care cred că sunt cel mai tare programator (?!? omfg !?), deoarece am plete și m-a interesat forța mușcăturii de crocodil, de peste două tone pe centimetru pătrat, care mușca din case plutitoare. Pizdos. Și mai era o domnișoară frumoasă, dar clar dusă de acasă, plm, era în NOAR. Pardon Cafe NOAR fracțiune de secundă mai târziu, jur n-am băgat nimic în mine, mă trezesc pe Eroilor ronțăid ceva presat, jignit cu șalate și șuncă, pe care nu l-am terminat bine, că mi-au sărit ochii din orbite la vederea maieurilor albe bărbătești, purtate de pușlamale de douăjdeani în Gambrinus. Da, locu ăla, unde muzica e pusă de digei umanoizi, creați special să nu lase un șlagăr nefutut, da, am văzut sfârcurile-de-sub-maieurile-albe, și m-i s-a sculat să dansez, da când să prind un ritm, schimbau ritmu. Pula mea n-a rezistat la asemenea batjocură, și s-a lăsat, așa cum îți lași degetu pe butonu de pe masa din casa Taufer, să-i activezi cipul de awareness din creierele secundare miniaturizate, ale chelnerilor, atât de calmi dealtfel, încât s-a inventat butonul pentru ei. Apeși butonul și iese chelnerul. Oare când le pun joystickuri, și probe de viteză la adus berea.

Și cam aici avem, dovezi clare de funcționare aleatorie a teleportorului.

Leave a Reply

