Filozofie de balcon

Simplu. Cam așa e lumea azi, ca și definiția cuvântului simplu.

Și încerc să nu mă gândesc la faptul că fericirea câinelui comunitar de sub balcon, este direct proporțională cu salariul minim pe economie, sau cu guvernul Boc. Nici la legile pe care le încalc zilnic, pentru a mă descurca în astă lume simplă. Că este o lume foarte simplă, știu asta. Poate reușesc să îmi scot din cap și faptul că în momentu ăsta tre să mă cac, dar buda mea, e ocupată de un pakistanez, căruia toaleta de dimineață îi ia de trei ori mai mult decât unui român sau ungur, (poate se murdărește de trei ori mai repede sau pute de trei ori mai tare, nușh). Să mă gândesc mai bine la faptul că aseară, o domnișoară mi-a zis în față că sunt nașpa, și reacția mea firească (m-a mirat și pe mine dealtfel) a fost să-i sărut mâna. Da, aș începe să mă laud iar, așa că trecem și peste asta (peste gând, nu domnișoară).

Ce bună a fost berea în La Port. Berea adusă firesc, la masă de Suzana (cea frumos curgătoare…), sau Suzi, care s-a dovedit a fi Zsuzsi (Juji se citește), dar ca toate lucrurile bune, berea din La Port, s-a terminat. (Hai mă La Port, unde berea nu mai e…, plm )

Și am ajuns în circ, unde deși era berea caldă și de-am pulea, ne-am dezmorțit pe glasul lui Artan, băiatu bazat de la Partizan, ce să mai …. PEEEERFECT.

Dar, nu am chef să mă gândesc nici la băute. Și dacă suntem la capitolu ăsta, nici măcar la futute. Niciun gând despre astea. Nici măcar la pizdele proaste (pleonasm intenționat) care m-au futut ieri la creier, coborând mai jos decât va coborâ luna în seara asta, pe scara mea de valori (tot io-s prost, știu asta).

Mno, am rămas fără țigări. Cred că mă retrag să meditez la asta, pe budă că s-a eliberat.

PS: Hai să ne jucăm de-a oamenii. E simplu jocu: ești om cu mine, și eu te fut în gură.

(Mulțumiri speciale: legilor, legiuitorilor, apărătorilor legii, societății bazate pe bun simț, bisericii, și tuturor celor care pe parcursul vieții m-au adus în punctul ăsta)

3 Responses to “Filozofie de balcon”

  1. si daca sunt si eu om cu tine, ce faci?
    …:)
    fumos gest cu fata. tot tu pici bine:P

  2. fiercedenial Says:

    Da.. multe dintre femei si libertatea exprimarii opiniei…
    Acum le esti simpatic cand cred ca tu gandesti mai lent ca ele.. “ah ce l-am prostit” dar cand le-o zici in fata.. esti nasty .. la naiba

    Eu zic ca si ele e oameni cu noi deci… vezi sa nu te muste

  3. Dar, imi place sa fiu muscat, si conditia de om nu e neaparat un compliment.

Leave a Reply

