Calm

Presiunea așteptărilor, duce la depresie, unde depresia este echivalentă cu pierderea presiunii, omul dezumflânu-se ca o păpușă gonflabilă. Yepp, presiunea constantă asigură viață lungă, și reacții adecvate, oricât de (ne)adecvat ar fi momentul trăit.  Adaptarea la circumstanțe, reiese a fi definiția ipocriziei, în clipa de față, să te umfli de dragul circumstanței, când recomandarea de bază în caz de incendiu, cutremur, atac, sex, boală, bucurie, accident, fractură șamd, este ”să-ți păstrezi calmul!”

Ei, așa e, cred că adevăratele experiențe și trăiri le-am avut când mi-am păstrat calmul, adică nu mi-am făcut planuri prea elaborate, și mi-am ținut sub control tendința de a forța limita, și recunosc, e trist că trebuie să recunosc asta. Dar sper să simt asta pe moment.

 

One Response to “Calm”

  1. mesmeeacuttita Says:

    iar depresia recidivista este cea mai autista (cum rima cu tot)

Leave a Reply

