Note de călătorie

Week-end în deplasare, vizită fulger la Târgu-Mureș.

Cluburi vizitate: VHR, și Office.

Atenție, concertele din VHR încep la ora 7 (șapte) și se termină la 10 (zece), sâmbăta. Și fiți pe fază, că la 3 dimineața se oprește muzica, deoarece ”deranjează vecinii” probabil morți și îngropați, deoarece e o pivniță, gen fostu Fire. Și patronu, aruncă mâța moartă în ograda poliției. LAME!

Părți bune: berea e ieftina, (4 ron sticla de Ciuc) muzica e faină, nu-ți comentează nimeni dacă spargi un pahar, nici când i-l duci spart la bar și-i iei la întrebări de ce se sparge paharu când ciocnești… oameni diverși, (au fost vre-o doi hipsteri, da e ok proporția), se vorbește bilingv, se poate face scandal, se poate dansa/da din cap etc. Ce mi-a mai plăcut în mod special, e că buda e pusă în spatele scenei, și în drum spre budă poți lua un cap în gura, dacă se hardează. Și buda separată B/F e ok (în Cj e pe cale de dispariție)

Și se gată berea in VHR … te duci acasă, asta dacă ești din MS și te împaci cu ideea că asta e. Dacă nu, cauți altă crâșmă. Și aici te prinzi de păr (dacă ai), să găsești în MS crâșmă deschisă la 3 dimineața. Te apuci, mai fugărești un câine, mai borăști una, și ajungi în The Office. (Mai e și Janis-u de MS, da nu vrei să ajungi acolo, de aceea nu am să menționez numele).

Neașteptat de faină atmosfera, un tip în scaun cu rotile cânta fain, și era live (n-am idee cine era, da bravo man!), evident cover-uri dar ce contează. S-a dansat, mai grav am dansat… și cu blonda, și cu bruneta de la masa mea, ne-am simțit bine până la ultima comandă, care a venit la ora 5 (acceptabil).

Partea proastă … turme de cocalari, (piți la tot pasu) , berea 6 ron (același Ciuc la sticlă), n-au țigări, n-au loc amenajat pt dans (LAME). Dacă vrei party, ți-l faci, dar cu mult alcool să poți trece peste ”partea proastă”. Buda e afară, urci 5000 de scări și traversezi o curte … plm (da e tot beci Office).

(Mă îndrumă o chelneriță din O, la ”Cazino”-ul de lângă să-mi iau țigări. Intru mă uit în jur, niiiiimeni. Da nimeni. Scenarii, chestii, mă așteptam la orice, atmosfera era freaky de la toate luminițele aparatelor de joc, horror, îmi iau inima în dinți și înaintez. Trec în sala următoare, dând laoparte o perdea de mărgele sau ce o fi fost alea, și la doi pași de mine văd o fătucă la aprox 25 ani, culcată pe două scaune de bar, gen scoică, in poziție de fetus. Dormea. Și îmi blestem nevoia de nicotină și nivelul de alcool din sânge, nu m-am abținut, și am trezit-o. Pentru un pachet de țigări. M-am consolat dându-i ciubuc 2 lei, pentru care mi-a zâmbit. Ei Tg-Mureș e echivalentul zâmbetului de 2 lei. )

 

5 Responses to “Note de călătorie”

  1. hahahaa…tot timpul am zis ca oamenii din MS sunt bestiali..dar nu am pus un pret pe ei…2 lei? eu dau si mai mult:D

  2. Suna a licitatie :))

  3. fiercedenial Says:

    Suntem animalici de bestiali.. mai absoluti ca vodka :))

  4. fiercedenial Says:

    Licitatie ? Ii vinzi la reducere 1+1 si dai cadou promo poate scapi ^^ un caine ceva..

  5. I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was wondering what all is needed to get setup? I’m assuming having a blog like
    yours would cost a pretty penny? I’m not very web savvy so I’m not 100% positive.

    Any tips or advice would be greatly appreciated.
    Thanks

Leave a Reply

