Țigara și poliția.

Mă pregăteam pentru ce urma, dar nu eram încă gata, știu că stăteam la calculator, cu ușa de la balcon deschisă, și cred că alertam lumea, strigam la oamenii de lângă mine să iasă pe balcon, că au ajuns deja în hol și se apropie. Simțeam adrenalina cum îmi invadează tot corpul, pe măsură ce mă agitam, să dau afară lumea din cameră și să mă asigur că scap. Dar holul nu era atât de lung pe cât credeam, și cum m-am ridicat de la calculator am simțit o atingere delicată pe încheietura stângă. Și-mi ridic mâneca.

O creatură îmi era încolăcită pe locul unde îmi purtam ceasul, semăna cu o ființă subacvatică, gelatinoasă, de culoarea sângelui închegat, care îmi făcea ceva, mă otrăvea am presupus, și am pus mâna și am smuls-o. Îmi lăsase urme negre pe unde se încolăcise, ca și cum încheietura mi-ar fi fost carbonizată, nu mă durea însă deloc, dar n-am apucat să-mi studiez rana deoarece am simțit aceeași mișcare și pe cap, eram tuns scurt, și cumva am remarcat o creatură neagră, umflată, ca o lipitoare care se prinsese de scalpul meu, dar ciudat cât de delicat se furișau nenonoricitele, și știam că trebuie să le ucid, dar nu eram îmbrăcat cu ce trebuia. Au urmat senzații de atingere fină pe picioare, și cum m-am uitat la pantaloni, am observat mișcare sub ei. Eram gata, mi-a trecut prin minte, și m-am trezit.

Era ora trei dimineața. Am ieșit pe balcon cu o țigară și un pahar de suc. Și observ mașina poliției ”scanând” cu toate luminile aprinse, inclusiv cele de pe marginea girofarelor, o parcare din fața blocului. Și ajung băieții în capătul parcării, opresc mașina, sting toate luminile, și să zicem că se pun la pândă. Asta m-a liniștit suficient să adorm la loc, fără să mă gândesc la coșmare. Mulțam!

 

One Response to “Țigara și poliția.”

  1. fiercedenial Says:

    Intresting dream .. delicate things sucking the life of you..
    Cea mai buna tigara e cea de noaptea .. se pun la panda ? cred ca se pun la somn :))

    La asta nu ai pus link cu un clip…

Leave a Reply

