Pâine.

Vineri la lucru, ora mesei, merg la magazin, îmi iau o franzela felii și ceva de pus pe ea. Ajung înapoi, manânc jumătate de franzelă, ce a rămas am vârât în geantă cu ideea că e week-end și o mănânc acasă. Evident, în week-end nu îmi scot pâinea din geantă, că … nu-mi vine să fac asta. Și nici după ce trece week-endu nu îmi scot rastu de franzelă din geantă, deoarece de ce aș face-o? N-avea niciun sens să scot pâinea din geantă, am plimbat-o până azi, zi de zi.

Și azi am aflat motivul de ce țineam pâinea în geantă: erau rațe pe lacul de la Chios, și au fost foarte mulțumite de gustul restului de franzelă.

PS: Am dat la rațe 😛

3 Responses to “Pâine.”

  1. asta e un fel de” am toate motivele să fiu leneș, da?”;))

  2. ha! eu le-am dat bucatele de covrig

  3. și cand ți s-a facut foame din nou, rața ți s-a oferit frumos, pe tava, coapta in cuptor cu mirodenii și cu sos, am I right?! :))

Leave a Reply

