Robotzi?

Sunt zile în care dezamăgirea plutește în aer, căldura stă departe de mine, poate în același loc unde s-au ascuns optimismul, speranța, visele, dragostea sau fericirea. Găsesc acum firesc, acest vid, și încet ajung la concluzia că oamenii au secat, s-au terminat ori s-au stricat. S-au terminat surprizele, nu mai există distracții, valul pe care m-am dus pâna acum s-a spart de mal, și tot ceea ce a rămas e spuma, care dispare, și nisipul care se așterne în urmele picioarelor care l-au deranjat în primul rând.

Sunt sătul de taste, mi-e greță de la țigări, cafeaua face mai vii fantomele care mă bântuie, mâncarea mă face să mă gândesc la chimicale, dragostea la reclame, viața în sine mă trimite la moarte, iar oamenii? Hmm, oamenii…

Să mă gândesc oare la cei care vor, nu vor, se fac că vor, se fac că nu vor să …. dezamăgească, dar aici sunt vinovat eu, pentru că încerc.

Poate trebuia să postez noul clip de la Robotzi… plm

One Response to “Robotzi?”

  1. “se poate si mai rau ” asta ar trebui sa-ti dea un zvac de forta macar pentru putin timp .

    nu o sa-mi insir lista mea . o sa spun decat ca la mine a cazut si varianta sinuciderii . dupa ce mori de fapt nu mori ..ramai si bantui pe aici si te tavalesti in chinuri ca nu ai facut ce trebuie cand a trebuit ….si o sa te incarnezi intr-o broasca drept pedeapsa :))))))))))))))

Leave a Reply

