Berea de miercuri

Pentru unii tineri domni/domnisoare din habitatul Clujean, miercuri înseamnă ”Weekendu Mic” (cu M-mare), și înseamnă pentru ei încă din 2009, un motiv întemeiat pentru degustat bere, vizitat localuri, legat cunoștințe, schimbat cărți de vizită, profitat de guma de mestecat al necunoscutelor, și aș putea continua mult și bine….

Aseară, deși nu fusese prima ocazie, m-am trezit invitat la o bere, băuta se desfășura într-o locație necriticată de mine, și am acceptat invitația, m-am luat perpedes și am ajuns în Issaura, adică în crâșma care poartă acel nume. Intrarea în local … drăguță, cumva te face să te simți că intri într-o locație selectă, dar senzația trece rapid, odată ce te lovesc undele sonore în timpan. Nu, nu pot recunoaște ca fiind muzică ce am auzit în acel local.(Fail no 1)

Abia am ajuns la masă, chelneru/barman (da, era o persoană de serviciu) încearcă să-mi vâre în brațe meniul tocmai când trăgeam de scaune să mă vâr cumva la masă (Fail no 2),

evident îl refuz, că doar vroiam bere neagră, și-i cer o bere neagră… NU AU! (Fail no 3)

așa că mă limitez la Becks, și încerc să mă consolez cu mobilu, (ca să mă încadrez în cercu de oameni, evident) și mă apuc de căutat WLAN…, mda ați ghicit ce urmează: (Fail no 4)

Da. Începusem să mă obișnuiesc cu locu, (arăta foarte bine ce-i drept, dacă e să ignorăm detaliile mărunte) ba chiar și cu muzica, oamenii, și fața chelnerului/barman, ba chiar mă bag într-o discuție, cunosc fetele de la masă, când pe ditai plasma începe … meciu. Pfffff….

Nu-mi rămâne altceva de făcut decât să-mi termin berea, țigările, și să o pișc spre casă. Zis și făcut.

PS: Sărutmânuțele domnișoarei A.L. pentru guma cu pepene 😉

5 Responses to “Berea de miercuri”

  1. unde plm e asta?

  2. gata, am dat clic acolo, tre sa fie de senzatie baru daca am trecut pe langa el de nenumarate ori fara sa observ ca exista.

  3. e mai sus de banca transilvania… de pe republicii, pe aceeasi parte 🙂

  4. colt cu avram iancu?

Leave a Reply

