Snoopy vs Nokia

Ne-am rătăcit ieri prin Făget, cu mașinuța încărcată cu patru oameni, un grătar, o tonă de carne, legume, vin și alte zame, și întâmplător am găsit o poieniță destul de drăguță, unde am zis să ne oprim să ne gândim la drumu spre casă, și să mâncăm, bem dacă tot ne-am oprit, ca tot omu. Și punem de festin, sfârâie toate pe grătar, curge vinu în pahare, și pe post de șofer fiind, ajung să beau cola și să mă joc cu telefonu, în timp ce lumea începea să se simtă ”bine”..

Se face mâncarea, salata, ne tolănim pe pătură, halim ca animalele, strângem masa, ne punem la fumat, băut, zis bancuri etc, când una din eroine se decide să se îndepărteze de grup, să-și satisfacă nevoile fiziologice, nimic neobișnuit, poate doar faptu că dă într-o groapă când se întoarce și … iesind din groapă se întoarce la pătură și ne întreabă:

– V-am arătat chiloții mei cu Snoopy? Cât timp zicea lumea in cor ”NU!” am scos telefonul din buzunar, deblocat, mi-am pus cea mai inocentă mască pe față și ridicat telefonu apăsând butonul ”Camera”

– Nu i-ați văzut, întreabă ea ăn continuare, poi vi-i arăt, și incepe să-și desfacă cureaua, și să-și descheie nasturii de la pantaloni, moment în care deja apăsam butonul de mai sus cu camera, și în tipm ce în fața mea la un metru apare imprimeul cu snoopy pe fond roz, telefonu se decide să-mi zică : Battery low, camera on standby!

2 Responses to “Snoopy vs Nokia”

  1. :))) ce ma bucur!! :)))

Leave a Reply

