Model de gândire

Așa ca fapt divers.

Cred că se pot câștiga o mie (1000) de euro pe zi, minim, cât se poate de lejer. Și asta minim, în condițiile actuale, de tot căcatu. Tot ce trebuie să faci, e să găsești modalitatea. Eu încă nu am reușit, dar sunt convins că e din cauza mea. Și a anturajului. Pentru că cei mai mulți oameni nu cred în această posibilitate. Și se limitează la ce e afară, nu se uită la ce e înăuntru.

Cred de asemenea că dacă am știi că mai avem 6 luni de supraviețuit pe planetă, o putem salva.

Cred de asemenea că a sosit momentul în care oamenii își permit să fie sinceri, că dacă nu, afli de pe facebook sau google orice despre viețile lor ipocrite, deoarece nu mai există intimitate.

Cred de asemenea că în viața de zi-cu-zi nu-ți trebuie CV.

Cred că sunt limitat. Dar măcar sunt conștient de asta, și încerc să mă vindec de reguli, și sunt pe calea cea bună, deoarece sunt caracterizat ca fiind nebun, tot mai des. (10x all)

Cred că sunt oameni care suferă din cauza faptului că mă cunosc. Și sunt oameni care mă invidiază, ceea ce mă face pe mine să sufăr.

Cred că nu sunt misogin, acolo în interior, dacă o femeie este proastă, nu înseamnă că o urăsc. Și nu înseamnă că toate femeile sunt proaste. Deși majoritatea se limitează la un răspuns banal. Da nici cu bărbații nu mi-e rușine.

Cred că lenea e sfântă. Și e mama dezvoltării și a progresului, asta pentru că-ți dă libertatea de a te gândi cum poți rămâne leneș.

Cred că plimbarea pe jos, încet, produce dependență.

Cred că trebuie șters din dicționare cuvântul ”trebuie”.

Cred că pot lucra mai puțin și face mai mult.

PS: Muie tuturor celor care iau ping-pong-ul la șto!

2 Responses to “Model de gândire”

  1. asta mi-a placut.
    mult.

  2. foarte frumos articolul 😀

Leave a Reply

