Stai.

Oprește-te o clipă. Un minut. Gândește-te la ce ai făcut azi. De când te-ai trezit, și până ai citit rândurile astea, și pune-ți următoarea întrebare:

Ce îmi doresc să fac ?

Și mestecă întrebarea până găsești răspunsul. Știi că e răspunsul bun, când te trezești zâmbind.

Spor!

12 Responses to “Stai.”

  1. si daca eu m-am trezit zambind cand citeam postul tau, inseamna ca asta-mi doream sa fac azi?

  2. …pe tărâmuri îndepărtate, peste nouă mări și nouă țări, peste codri de aramă și pustiuri de nisip…(iepurașul stătea). Zâmbet.

  3. @ ashley – da si nu, dar in principiu de ce nu ?
    @ petrov – si ai zambit ?

  4. @ Yss – nush ce ai papat/fumat/injectat, da si eu vreau 😀

  5. zambet. hmm:)

  6. si vreau o cafeluta 😉

  7. nu, dar tocmai pt ca e raspunsul bun=))

  8. @ petrov – incepe-ti ziua cu bere maine in loc de cafea, nu te duce la lucru, vinde-ti tot. Si apoi gandeste-te.

  9. ce plm sa vand ma?=)) blogu.

  10. Sa vinzi ID-u lui MILF la licitatie :)))

  11. n-as putea=))

Leave a Reply

