Sz vs Zs

Am ajuns în cârciumă, după o zi incertă din toate punctele de vedere, mă trezesc servit de chelnerița creață, în compania personajelor cunoscute și necunoscute, de la masa mea și de la alte mese, dând înțelegător din cap pe ritmul conversației sau a muzicii, turnând berea în pahar sau în cavitatea bucală, întreținând fumul din local cu țigara aprinsă sau zdrobită în scrumieră.

Eram cu o ea, și cu un el.

În stânga, ea, exprimându-și năzuințele, construindu-și poveștile, visând cu ochelarii pe ochii deschiși și mirându-se de textele de pe ecranul unui telefon mobil.

În dreapta, el, descărcându-se de vise, încerca să se ridice scoțând din el minuni ale de-motivării, adevăruri contemporane, pe un ton semi blazat, făcând semiotica textelor de pe telefonul mobil.

Eram la a treia bere, calculând după cantitatea de aberații care-mi treceau prin minte, îmi era foarte comod prins între el și ea, pe post de generator de zâmbete aprobatoare, prins cât trebuie în discuție, nici prea mult, nici prea puțin, util în ridicat două degete către chelnerița creață, în ritmul în care se goleau sticlele de bere… îmi era bine, atât cât trebuie.

Brusc, simt o anomalie în iluzia frumoasă creată de el, ea, bere, țigări, fum, muzică, local și celelalte elemente care construiesc o seară frumoasă, și o văd.

Aceeași. Neschimbată. Definiția mediocrității, combinația perfectă a tuturor imperfecțiunilor, femeia care m-a făcut să cred în Purgatoriu… în amurg sau în răsărit, în cele zece porunci din care îndepărtezi sau nu acel NU!

I-am recunoscut fiecare gest, fiecare expresie schițata pe față, fiecare mișcare se transforma în film, poză, frig, cald, gemet, amăgire sau amintire, străduindu-mă să-mi controlez corpul, care reacționa la fiecare detaliu sorbit din ea, simțind mirosul ochilor ei, gustându-i impulsurile nervoase, văzându-i alveolele pulmonare absorbind fumul din țigara mea, juisând cu creierul într-o secundă cât pentru o viață de corb.

Și-a atins umărul drept cu mâna stângă, mângâindu-și mușchiul trapezoid. Am închis ochii, și mi-am înfipt colții în ei, trăgând și smulgând o bucată din ea, acolo pe scaunul unde stătea, continuându-și discuția irelevantă. Și m-am culcat în leziunea provocată anterior, încălzindu-mă cu sângele care-mi îmbâcsea blana.

Am ajutat-o să-și ia scurta, deși eram convins că e perfect capabilă de asta. Am salutat-o. I-am zis că încă o iubesc. A zâmbit și a plecat.

4 Responses to “Sz vs Zs”

  1. Foarte frumos relatat. Sincer as prefera sa gasesc pe rafturile de la Diverta, o carte pe care scrie “de RastaMan”.

  2. fiercedenial Says:

    How catty of you, bite then cuddle 😛

Leave a Reply

