Greetings

M-am întors, regăsesc interfața wordpress schimbată, temperatura medie mai mare cu aproximativ 11 grade, în plin festival de film, (am trei ziare cu TIFF la picioarele mele goale), am încetat să mai port pantaloni prin casă, stau cu ușa de la balcon deschisă non-stop (security breach), și fumez în cameră fără niciun fel de remușcări.

Am trăit o perioadă interesantă, cu fluctuații puternice de activitate intensă sub formă de muncă, combinate cu forme severe de letargie, constante fiind doar țigările, alcoolul și cafeaua, care m-au însoțit pretutindeni pe unde am umblat.

M-am împăcat cu post-ul de mai sus de când nu am mai scris. În momentul de față sunt cu comunicațiile reduse la minim cu tot anturajul meu, chiar și fete agăț doar ca să îmi (re)demonstrez că pot, însă nu am nici cel mai mic chef să fac următorii pași. Mă văd complet dezinteresat de subiect în momentul de față. Desigur, nu mi-am modificat înclinațiile sexuale, însă sunt mult mai atras de perspectiva lenevitului în fața unui serial bun, decât de perspectiva copulației cu x, y sau z.

Mă tem că devin cel mai banal om de pe planetă și asta mă atrage mai tare decât mi-am imaginat vreo dată. Poate natura problemelor cu care mă confrunt zilnic devine banală, și soluțiile devin rutină zilnică. Desigur aș fi în stare să scriu banalități zilnice, pe care unii dintre voi le-ați aprecia, sunt convins, dar am să mă abțin, o vreme cel puțin.

Poftă mare la coaie păroase acrișoare de cămilă între timp!

 

One Response to “Greetings”

  1. welcome back!!:D

Leave a Reply

