Vama

Mno, cum sună un plan de vamă pentru un buget redus la mai nimic:

Reduc ieşirile, până la absurd. No more drinkin until mornin, no sir! Încerc să mă las de fumat, anul trecut a mers, nu am fumat în vamă, şi a fost ok. Un pachet de ţigări face cât aproape două flacoane de bere, aşa că pot să mă las cu conştiinţa împăcată şi am timp şă mă acomodey cu nefumatul. Următorul pas e să mănânc mai puţin, şi să,fac exerciţii de dimineaţă, să fiu în formă la înot, aici probabil că o să parchez şi maşina o vreme să mă ajute mersul pe jos.

Ce poate fi mai frumos decât să experimentezi pe propria piele ?

Dacă aveţi sugestii sau sfaturi, simţiţi-vă liberi să le expuneţi.  Vreau să plec în data de 30 iulie, (sâmbătă) şi voi avea 3 locuri libere în maşină. Nu am idee cât va costa drumul, dar mă consider o persoană cu bun simţ. Facem să fie bine.

5 Responses to “Vama”

  1. Hai la finele lunii august 🙂

  2. N-am cum, că am fost somat de o creață. Și ca regulă generală, nu te pui cu crețele, mai ales cele drăguțe.

  3. yeeey!!! ne vedem acolo Zoli! abia astept!!!! :X
    vezi sa nu te abati de la plan ca altfel…. nu stiu ce exact dar sigur n o sa ti placa.

  4. Vai mah, trecut-a un an aproape :)) pfiii. distractie faina desi ne-om mai auzi pan atunci 🙂

  5. creților :))

Leave a Reply

