Cluj. Concurs. Știri.

S-a mai dus pe pulă o vară. Parcul Central e în bucățele, ce porcărie, și știu că se lucrează, am surprins vreo două poze să „ilustrez” mai clar ce se petrece,

Mda, dacă tot scriu despre Cluj, trebuie să-mi exprim satisfacția în ceea ce privește terasa Cat House (nu pun link, poze n-am, căutați-o), unde e o atmosferă faină și e carafa de vin de 1l, 16 Ron. Jos pălăria dom’le, frumoasă ambianță, mai un lăutar, câte o fată drăguță, și puțini cocalari pe metru pătrat.

Una rece, de Zilele Maghiare, e păcat maaare că la frumusețe de concerte, în centrul Clujului n-au pus o tonetă cu bere, a trebuit să mă deplasez la un magazin să mă alimentez. Pe bune concert fără bere? Laaame!

Au reparat monumentul „Revoluției Anticomuniste” după ce acesta a fost hack-uit de hateri (realiști mai degrabă), oameni cu imaginație, au editat un pic textul, dar aici am și poză:

Ca încheiere, vă provoc la un concurs! (Primul concurs evăr)

Acele minunate stickere cu „Basarabia e România” puse de-am pula și fără nici o noimă peste tot, sunt o sursă de șto fără limite. Trimiteți pe mail cele mai frumos alterate stickere și vă dau o carafă de vin, pentru început, apoi mai vedem cum ridicăm miza. Fiți creativi, posibilitățile sunt funny rău. Să vă dau un exemplu: Abia e Romania *foto din Zorilor.

2 Responses to “Cluj. Concurs. Știri.”

  1. fiercedenial Says:

    buldozerul ala, copilul l-a condus ?
    dirty little wrecker ^^

  2. decefierbeoanainmamaliga Says:

    foarte tare 🙂

Leave a Reply

