Hello oameni buni

N-am mai scris, am descoperit 9gag.com.

Dar a sosit momentul adevărului, dacă reușesc să mă reobișnuiesc cu diacriticele, și să îmi reiau discuțiile cu mine însumi, să redeschid tratativele cu nesimțitele cuvinte, și să-mi țin în frâu tendințele de a deveni irațional, incoerent și indecis, să pot așterne ordine între pixeli. Poate reușesc să-mi domolesc cumva setea de alcool, și să termin ultimele capitole din seria Dune, de care m-am apucat din vară și ultimul capitol nu încape… ca de obicei nu termin niciodată lucruril

Absolut frustrat de faptul că nu pot să-mi suflu nasu cum trebuie datorită faptului că l-am suflat prea mult în hârtie igienică mai puțin pufoasă de mi-a apărut o rană iritantă pe marginea delicată a nării stângi, mă scarpin în cap pentru a-mi găsi o oarecare  alinare, doar ca să redescopăr cât de nespălat este părul, și cât de alunecos …. și plin de sebum, ah … îmi place. Nu m-aș băga la o băiță pe cap la ora asta nici dacă mi-ar face cea mai faină maseuză din lume masaj la scalp… da la scalp …. la scaaaaaaaaaaalp. Și oricum cred că voi merge la un party diseară, un silent party, unde o să port o cască jegoasă pe cap deci … ce rost are …

Cică s-a deschis un club nou pe Memo 6 … să vedem ce va ieși de acolo.

Urmează poze culese cu mobilu… alandala, bântuind străzile Clujului.

This slideshow requires JavaScript.

4 Responses to “Hello oameni buni”

  1. 9gag :)) Scuza universala.

  2. Frumoase poze.

  3. Felicitari pentru blogul tau,si pentru tot ceea ce faci tu aici,sincer..ma asteptam sa gasesc si eu un blog de rasta man,pe tot internetul..acum am o multumire sufleteasca,ca l-am gasit..
    Daca vrei,treci si pe la mine..
    http://un-blog-indubitabil.blogspot.com
    P.S : In caz ca o sa-ti placa,adauga-ma in blogroll,si da-mi un mail,folosind sectiunea de contact pentru a te adauga si eu,multumesc!
    Jah bless!

  4. deci plsss apucate sa scrii iar 😦 pls

Leave a Reply

