Buuuuuha

Buuuuuuuuuuu!

Si repet:

Buuuuuuuuuuu!

Si americanizat:

Booooooooooo!

Booooooooo-n (a se citi bun), am ajuns in buha (romanski) aka booha (amerikanski), local superior de pe piezisa (romanski) aka hanyinger utca (ungurski) la o bere. Toate bune si frumoase, localul arhiplin, si ma intalnesc cu Yankee, (americanski) dupa o zi in care am pedalat pana la Neumarkt (germanski) aka Targu Mures (romanski) aka Marosvasarhely (ungarski), si eram relativ Boohait la cap, ploaie, probleme, oboseala, en fin (frantuzki) pregatit sufleteste de o bere.

Zis si facut, comandat, pus, ciocnit si skabum… zen instant, discutam cu yankeul oboseala, domnitele, curentul de aer care-ti vantura in colt de tine berea rece, zippo, tigari beri, ne intram in rol, si incepem sa ne destindem, respectiv inghitim muzica, ne lingem ranile de peste zi, si …. tineti-va bine… imi pun picioarele pe scaunul de langa mine, stau paralel cu masa, ce sa mai vrei in afara de o stripteuza, doua cadane si trei fumuri ?

Si flash-news: In Booha n-ai voie sa-ti pui picioarele pe scaun.

Repet: In Booha n-ai voie sa-ti pui picioarele pe scaun. Da, este inacceptabil sa-ti intinzi picioarele pe scaunul de langa tine. Si cu asta mi-a futut chelnerita tot chill-u de pe lume.

Detalii: Coltu’ coltului, uuuultima masa din local, (curentu pulii la masa aia), un client absolut nesimtit a indraznit sa-si intinda picioarele peste scaunul de langa, (in vazul celorlalti clienti) si chestia asta trebuia oprita, ca de nu ??? … ma linsau ? hmm … , anyway nu le-am spurcat scaunu netapitat, si vechi de te doare pula, cu noroiu de pe bocanci, ca nu-s chiar asa de necrescut, ci-mi tineam gambele, cu blugi curati pe ele. Si nu obturam trecerea clientilor, ca stateam in plm la ultima masa. Si nu le-am lasat pete pe pereti / podea/ scaun/ curu chelneritei / nuuuu ….

A fost o experienta. Nimeni nu mi-a zis in niciun bar asa ceva. Si … plm am ajuns sa avem discutii contradictorii cu yankeul pe tema asta? Deci doar din perspectiva asta, ca ma cert cu yankeul e chelnerita de cacat, nemaizicand nimic de loc, si de felu in care-si trateaza clientii.

Sunt aberant? Voi ati patit-o?

© 2010 Rasta Man

4 Responses to “Buuuuuha”

  1. […] reîntoarcem la standardele înalte de comunicare şi camaraderie dinaintea episodului contestării constituţionalităţii piciorului pe […]

  2. Da patit, desi nu acolo… ca mi se intampla des sa-mi catzar picioarele pe scaun (cu aceeasi grija de care zici, sa nu le murdaresc), diferenta fiind ca eu de obicei imi catzar picioarele pe propriul scaun (adica in vreo 5 minute de la catzarat, descatzar si shad cu propriul fund acolo unde-am pus bocancu’). Si tot nu-i bine si tot nu-i voie.

  3. În barurile în care merg eu poţi să stai cum vrei. Ca la bar. 😛
    Şi, da, mereu cu grija de a nu murdări nici scaunul, nici peretele, nici pe altcineva.

Leave a comment