Delicioasa impreunare

– Cat de mult conteaza o burta plina?

– Indeajuns incat sa-ti opreasca creierul, sa nu te lase sa pui in balanta lucrurile corect, sa te faca sa ignori destule neajunsuri, sa te faca prost, inconstient  si de ce nu… fericit.

– Dar cat de fericit te poate face o burta plina, un futai de dupamasa, un somn dulce si o cafea de seara?

– Indeajuns de fericit ca sa dormi bine noaptea. Si asta conteaza!

E o reteta perfecta dupa lucru, garantat nu te mai gandesti la ce trebuie sa faci ziua care vine, nu te mai intereseaza gaina cu coafura de gaina (citat Petrov), sora cu care facea The Creatrix incest,  Tiganiada Gropareasca sau cacatu catalogat de Ciulea.

Parca-ti vine sa dai un click aici, si sa te intrebi de ce nu au un buton pe care sa scrie “Random”…

Astea fiind zise, ajung la concluzia ca mi-i bine, si cu cat imi e mai bine cu atat devin mai superficial, mai ignorant si mai prost. Cred ca asa se explica si nepasarea clasei politice romanesti, si a celor care au puterea sa schimbe ceva in tara / lumea asta.

Si aflu si despre mine ca gresesc in momentul in care am impresia ca daca imi este bine mie, pot sa ma concentrez mai mult la nevoile celor din jurul meu, cred ca cu cat imi e mai bine cu atat devin mai prost.

(Acest post a aparut pentru ca nu mai am tigari. Trebuie sa imi deschid pusculita cu maruntis, sa merg la magazin cu un pumn de monede, sa fac o gluma cu vanzatoarea… cum ca am spart o biserica sau ceva, ca sa compenseze cumva faptu ca alerg cu monede sa-mi satisfac viciul.) © Rasta Man 2010

8 Responses to “Delicioasa impreunare”

  1. heruvissima si serenissima faceau incest.

    creatrix e doar fata care le inventeaza.

    scrii fff fain, z***, dar stii deja acest lucru!

  2. intre timp ai mai pus si un clip? 😀

  3. Da dom’ Ciulea… mi-a placut piesa de ceva vreme, si nu stiam cine o canta, s-a potrivit cu ce am scris, si astfel am impuscat 2 iepuri deodata 😛

  4. Si?… Un follow-up legat de achizitionarea pachetului de tigari?:)

  5. Achizitionarea pachetului de tigari s-a facut cu plata prin numerar (93 monede de 10 bani) multumita pusculitei (borcan de vre-o 2 litri cu banda izolatoare neagra, si cu capacul perforat), banutii ducandu-i intr-o punguta de servetele zewa la magazinu de la bloc, (nu aveam buzunare).
    Capu sus, si rabdare de fier pana a numarat tanti maruntu’ si gata 😛

  6. adriana Says:

    cand ai scris asta.erai cu burta plina?

Leave a comment